ROTK trailer på TTT Ext. Ed?
Fra : Martin Møller

Dato : 30-11-03 22:22

Jeg læser i en Føtex reklame at man på den nye DVD udgivelse TTT kan få en
smagsprøve på ROTK i form af en trailer. Der skulle også være en trailer for
PC spillet ROTK. Er nogen stødt på disse trailere i TTT Ext. Ed?

Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-11-03 22:29

Martin Møller wrote:

> Jeg læser i en Føtex reklame at man på den nye DVD udgivelse TTT kan få en
> smagsprøve på ROTK i form af en trailer. Der skulle også være en trailer for
> PC spillet ROTK. Er nogen stødt på disse trailere i TTT Ext. Ed?

Nix, og jeg har ledt grundigt.

/David

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 30-11-03 22:43

> Nix, og jeg har ledt grundigt.
>
> /David

Det har jeg også, uden at finde noget! Og det efterlader mig med et
spørgsmål: Det 12 minutter lange program, hvor PJ fortæller om ROTK fra
klipperummet, hvor kan det findes - når det nu ikke findes på DVD'en?

Mikkel

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-11-03 22:45

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:

> Det har jeg også, uden at finde noget! Og det efterlader mig med et
> spørgsmål: Det 12 minutter lange program, hvor PJ fortæller om ROTK fra
> klipperummet, hvor kan det findes - når det nu ikke findes på DVD'en?

Ja, det undrer også mig.

/David

Fra : No Humor Man

Dato : 30-11-03 23:29

David Rasmussen wrote:

> Ja, det undrer også mig.
Det er på den almindelige 2-disc udgave af TTT, ikke Extended Version
udgaven.

--
No Humor Man - Corporation for Bad Swimmers
ICQ: 67778624

Fra : David Rasmussen

Dato : 30-11-03 23:37

No Humor Man wrote:

> Det er på den almindelige 2-disc udgave af TTT, ikke Extended Version
> udgaven.

Okay. Men jeg mangler stadig den lange trailer fra september, på TTT EE
dvd'erne. De kommer muligvis på ROTK dvderne, men det er meget
inkonsekvent at de ikke er med på TTT EE.

/David

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 30-11-03 23:48

David Rasmussen wrote:

> Okay. Men jeg mangler stadig den lange trailer fra september, på TTT EE
> dvd'erne. De kommer muligvis på ROTK dvderne, men det er meget
> inkonsekvent at de ikke er med på TTT EE.

Nej. RotK traileren kommer på RotK dvd'en. Nøjagtig ligesom FotR traileren
kom på FotR dvd'en, og TtT traileren kom på TtT dvd'en.

Fra : Jan Andersen

Dato : 01-12-03 10:05

On Sun, 30 Nov 2003 23:48:11 +0100, Michael Bruun Petersen
<mbp@tdcnoadslspam.dk> wrote:

>Nej. RotK traileren kommer på RotK dvd'en. Nøjagtig ligesom FotR traileren
>kom på FotR dvd'en, og TtT traileren kom på TtT dvd'en.

Ret mig, hvis jeg tager fejl:

Var TTT-traileren ikke ét af påskeæggene på LOTR EE ?

--
Jan

Remove 'FOS' from emailaddress.

Fra : Jan Andersen

Dato : 01-12-03 12:25

On Mon, 01 Dec 2003 10:04:50 +0100, Jan Andersen
<FOSjklaml@FOSmail.dk> wrote:

>Ret mig, hvis jeg tager fejl:
>
>Var TTT-traileren ikke ét af påskeæggene på LOTR EE ?

Jeg ævler. Jeg mener selvfølgelig FOTR EE

Men var TTT-traileren ikke derpå?

Fra : Jan Andersen

Dato : 01-12-03 12:53

On Mon, 01 Dec 2003 12:25:05 +0100, Jan Andersen
<FOSjklaml@FOSmail.dk> wrote:

>Jeg ævler. Jeg mener selvfølgelig FOTR EE
>
>Men var TTT-traileren ikke derpå?

Nu tog jeg mig sammen og checkede min egen udgave.
FOTR indeholder TTT - "theatrical preview".

Det undrer også mig at når man har valgt samme type påskeæg og samme
placering, på TTT EE disk 1som på FOTR EE disk 1, at man ikke har
gjort det samme med disk 2. Men det har man altså ikke

Så din slagplan holder ikke helt vand Michael (ok. det er preview.)

LE-udgaven af soundtracket til ROTK, indeholder for øvrigt en dvd med
bla. en samlet 6 min. trailer over hele trilogien har jeg ladet mig
fortælle.

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 01-12-03 18:12

Jan Andersen wrote:

> [...]
> gjort det samme med disk 2. Men det har man altså ikke
>
> Så din slagplan holder ikke helt vand Michael (ok. det er preview.)

Netop. Ikke traileren, men det TtT preview de begyndte at vise EFTER FotR
filmen, da den havde været i biograferne nogle måneder.
Et tilsvarende preview blev ikke lavet for RotK, så det kunne de naturligvis
ikke komme på dvd'en.

Så det hele er meget konsekvent og logisk. Hvis man havde forventet andet,
er det fordi man ikke har fulgt ordentligt med. (Eller fordi Føtex har
skrevet noget vrøvl.)

At man så godt kunne have ønsket sig et RotK preview både i biograferne i
foråret og nu her på dvd'en er en anden sag.

Fra : PerX ...

Dato : 01-12-03 14:31

In article <bqdr4n$5eo$3@news.net.uni-c.dk>, david.rasmussen@gmx.net
says...

> Okay. Men jeg mangler stadig den lange trailer fra september,

Hm kan du beskrive den nærmere? Hvor lang var den, nogen mindeværdige
sekvenser?

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-12-03 18:03

PerX ... wrote:

> Hm kan du beskrive den nærmere? Hvor lang var den, nogen mindeværdige
> sekvenser?

Det er den du kan hente på den officielle hjemmeside, og som har været i
biograferne også.

/David

Fra : PerX ...

Dato : 03-12-03 03:40

In article <bqfrvo$qim$2@news.net.uni-c.dk>, david.rasmussen@gmx.net
says...

> Det er den du kan hente på den officielle hjemmeside, og som har været i
> biograferne også.

Den jeg hentede på hjemmesiden ligger da på DVD'en.

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 11:20

PerX ... wrote:

> Den jeg hentede på hjemmesiden ligger da på DVD'en.

Hvor???

Fra : PerX ...

Dato : 03-12-03 14:45

In article <bqkd2t$bme$3@news.net.uni-c.dk>, david.rasmussen@gmx.net
says...

> Hvor???

2 disk sættet.

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-12-03 15:41

PerX ... wrote:

> 2 disk sættet.

Altså, du siger:

På 2-disk-sættet som udkom i august, findes den trailer som først kom d.
26. september? Den er ikke på mit 2-disk-sæt. Hvor er den på din?

/David

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 30-11-03 23:38

> [...]

> spørgsmål: Det 12 minutter lange program, hvor PJ fortæller om ROTK fra
> klipperummet, hvor kan det findes - når det nu ikke findes på DVD'en?

Det er på den oprindelige, ikke-udvided dvd.
Intet af ekstra-materialet er fra første version er gentaget på den anden.

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 01-12-03 07:58

"Michael Bruun Petersen" <mbp@tdcnoadslspam.dk> wrote in message

> Det er på den oprindelige, ikke-udvided dvd.
> Intet af ekstra-materialet er fra første version er gentaget på den anden.

Udnyttelseskunsten på sit mest raffinerede niveau!

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : PerX ...

Dato : 01-12-03 14:31

In article <bqeoqj$14pv$1@news.cybercity.dk>, spandikl@hotmail.com
says...

> "Michael Bruun Petersen" <mbp@tdcnoadslspam.dk> wrote in message

> Udnyttelseskunsten på sit mest raffinerede niveau!

Var det omvendt var der sikkert også nogen som brokkede sig over det:
Hvorfor er det det samme material i begge udgivelser!

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 01-12-03 18:33

Mikkel Selsøe Sørensen wrote:

> Udnyttelseskunsten på sit mest raffinerede niveau!

Jeg synes tvætimod de har håndteret det på en meget fair måde.
Folk der køber begge udgivelser kommer ikke til at betale to gange for noget
som helst.
Og begge versioner blev annonceret samtidig, så man blev ikke narret til at
købe den lille først, hvis man ikke ville have dem begge.

Hvad skulle de have gjort, for at gøre gøre dig tilfreds? Sælge hver lille
stump ekstramateriale en særskilt på dvd-single, så man helt selv kunne
sammensætte et sæt?

Næ, det der er udpint er, når den samme film bliver udgivet igen og igen
UDEN at man er blevet advaret om det på forhånd. Sådan er jeg endt med at
eje to udgaver af f.eks. Reservoir Dogs og Monty Python and the Holy Grail.
Efterhånden tør jeg næsten ikke købe en dvd, hvis den ikke er en "special
edition", for så ender jeg bare med håret i postkassen på et senere
tidspunkt.

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 01-12-03 19:04

"Michael Bruun Petersen" <mbp@tdcnoadslspam.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skulle de have gjort, for at gøre gøre dig tilfreds? Sælge hver lille
> stump ekstramateriale en særskilt på dvd-single, så man helt selv kunne
> sammensætte et sæt?

Det kan da ikke være så svært at forstå, hvori den lille undren hos
forbrugerne består, du siger det jo endda selv:

> [...]
> Efterhånden tør jeg næsten ikke købe en dvd, hvis den ikke er en "special
> edition", for så ender jeg bare med håret i postkassen på et senere

Netop: du vil gerne have en "special edition" med det hele. Men det kan du
jo ikke få med LOTR, fordi standardudgaven har noget materiale som den
udvidede udgave ikke har.

Mikkel

Fra : Michael Bruun Peters~

Dato : 01-12-03 20:08

> Netop: du vil gerne have en "special edition" med det hele. Men det kan du
> jo ikke få med LOTR, fordi standardudgaven har noget materiale som den
> udvidede udgave ikke har.

Den har også en anden udgave af filmen. Hvis man er en af dem, der gerne vil
have det hele, er det bare at købe dem begge to. Så har man alt der
overhovedet er udgivet, og det uden noget som helst overlap.
Hvis det ærger en at vide, at man har købt to udgivelser, kan man bare tænke
på det som eet 6-dvd sæt
Og under alle omstændigheder har man vidst det fra starten af, så man er
ikke blevet prakket noget på under falske forudsætninger.

Fra : Martin Møller

Dato : 01-12-03 10:40

"Michael Bruun Petersen" <mbp@tdcnoadslspam.dk> skrev i en meddelelse

> Det er på den oprindelige, ikke-udvided dvd.
> Intet af ekstra-materialet er fra første version er gentaget på den anden.

Så er det jo meget misvisende at Føtex reklamerer med at der er trailere for
ROTK på den udvidede version.

Martin

Fra : No Humor Man

Dato : 01-12-03 13:59

Martin Møller wrote:
> "Michael Bruun Petersen" <mbp@tdcnoadslspam.dk> skrev i en meddelelse

> Så er det jo meget misvisende at Føtex reklamerer med at der er trailere for
> ROTK på den udvidede version.
Føtex forbeholder sig ret til at lave fejl og der er intet man kan gøre
ved det.