glemt vacination
Fra : Tina Bach Nygaard

Dato : 30-11-03 22:05

Hejsa

I hvor stort et tidsrum gælder en vacination?? normalt vacinere man jo hvert
år men denne gang har jeg glemt det. Freja skulle have været vacineret først
i november kan jeg nå det endnu eller skal jeg ud i en revacination. Kom i
tanke om det da jeg læste indlæget om epedimi at kattesyge og bor jo i
københavn så fik lidt panik på.

Mvh Tina

Fra : Vibeke

Dato : 30-11-03 23:34

> [...]
> i november kan jeg nå det endnu eller skal jeg ud i en revacination. Kom i
> tanke om det da jeg læste indlæget om epedimi at kattesyge og bor jo i

uden at have nogen specifik viden om det så ville jeg tage det helt roligt.
Man kan jo ikke lave en vaccine som holder præcis 1 år - og ikke en dag
længere. Så umiddelbart ville jeg da tro at du bare skal vaccinere - det er
jo ikke særlig meget for sent. Men snak med dyrlægen om det :) (og meld
gerne tilbage med svaret)

/Vibeke

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-11-03 23:35

Tina skrev
<I hvor stort et tidsrum gælder en vacination >

Det er kun en månedstid, så jeg vil tro at Freja er
dækket ind hvis du får hende vaccineret i løbet af
Dec.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Kate

Dato : 01-12-03 00:00

"Tina Bach Nygaard" <tinab@dsr.fjernmigkvl.dk> wrote in

> I hvor stort et tidsrum gælder en vacination??

Min dyrlæge sagde til mig at en overskridelse på ca. 3 mdr ikke var det
store probelm. Jeg har planer om at flytte nogle vaccinationer fordi
det er for besværligt med dem spredt ud over hele året. Så på rimeligt
kort sigt skal Donse, Lante og Mowgli rykkes sammen, kun Johan lader
jeg være tidsmæssigt. Så en måned burde overhovedet ikke være et
problem.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.