Skærme
Fijala 3554
problemer med skærm part 2
Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 17-04-01 15:31

Jeg skrev for nogle uger siden om min skærm hvor menu'en er forsvundet og
hvor skærmbilledet istedet bues når menu-knappen trykkes på. Og noget med at
billedet rystede, som jeg fandt ud af skyldes mit gfx kort.
Jeg har nu fundet ud af at skærmen af en Non-branded Viewsonic 17" som kan
klare 1024x768 i 75hz og nu kommer det sjove, for efter at skærmen havde
været slukket i 3-4 dage kom menuen tilbage og funkede uden problemer i en
4-5 timer hvorefter menuen igen forsvandt?? Virker lidt mærkeligt syn's
jeg??

mvh
Peter Gade

Fra : Jacob Kaagaard

Dato : 18-04-01 09:18

"Peter Gade Jensen" <rhazn@hillbilly.dk> wrote in
message news:9bhk3j$33p$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> været slukket i 3-4 dage kom menuen tilbage og
funkede uden problemer i en
> 4-5 timer hvorefter menuen igen forsvandt??

Hej Peter,
prøv med en støvsuger - lyder som et eller andet
ustabilt i din skærm, og det kan meget vel skyldes
varme ophobet. Men åben skidtet og støvsug det.

Mvh
Jacob

Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 18-04-01 16:37

"Jacob Kaagaard" <j@homogen.dk> wrote in message
> prøv med en støvsuger - lyder som et eller andet
> ustabilt i din skærm, og det kan meget vel skyldes
> varme ophobet. Men åben skidtet og støvsug det.

Det tror jeg sq lige jeg vil prøve!!!
tusind tak..

mvh
Peter Gade

Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 18-04-01 20:29

"Jacob Kaagaard" <j@homogen.dk> wrote in message
> prøv med en støvsuger - lyder som et eller andet
> ustabilt i din skærm, og det kan meget vel skyldes
> varme ophobet. Men åben skidtet og støvsug det.
var ikke særligt støvet, men den blev pustet af, men lige lidt hjalp det?

/gade

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 19-04-01 02:34

> [...]
> 4-5 timer hvorefter menuen igen forsvandt?? Virker lidt mærkeligt syn's

Lyder som enten dårlige lytter eller dårlig processor & X-tal.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 19-04-01 08:26

"Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@adr.dk> wrote in message
> Lyder som enten dårlige lytter eller dårlig processor & X-tal.

ok, der er mange ting som jeg forstår, men det der er virkeligt sort for
mig?? :/

/gade

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 19-04-01 16:54

> "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@adr.dk> wrote in message
>
> ok, der er mange ting som jeg forstår, men det der er virkeligt sort for
> mig?? :/

Hvis man ingen idé har om hvad ovenstående betyder, = indlevering på
værksted :)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Peter Gade Jensen

Dato : 23-04-01 00:23

> Hvis man ingen idé har om hvad ovenstående betyder, = indlevering på
> værksted :)

hehe, klart! men det var nu ikke fordi jeg ville ha' den repareret, men bare
af nysgerrighed.. Modtog en Samsung Syncmaster 900NF i fredags, så den gamle
tror jeg at serveren får smidt i hovedet. =)

/gade