mistet Product key
Fra : Svend Hjorth

Dato : 30-11-03 18:15

Jeg har mistet min "Product key" til Age of Mythology, og kan derfor ikke
geninstallerer spillet.

Har jeg nogle muligheder for at få sådan en kode igen?

--
Svend Hjorth
svend@fonnesbech-hjorth.dk

Fra : Cinnober

Dato : 30-11-03 18:25

"Svend Hjorth" <svend.hjorth@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> geninstallerer spillet.
>
> Har jeg nogle muligheder for at få sådan en kode igen?

prøv at kontakte firmaet og forklar dem situationen.

Men det er jo ikke deres skyld at du har mistet din Cd-key såå....

Fra : Brian Lund

Dato : 01-12-03 00:14

> prøv at kontakte firmaet og forklar dem situationen.
>
> Men det er jo ikke deres skyld at du har mistet din Cd-key såå....

Jeg ved at både Blizzard og EA games er villige til at give dig en ny kode,
så fremt du kan dokumentere at du ejer/har købt spillet :)

Brian

Fra : arc@na

Dato : 01-12-03 06:40

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in

> Jeg ved at både Blizzard og EA games er villige til at give dig en ny
> kode, så fremt du kan dokumentere at du ejer/har købt spillet :)

Det tror jeg også gerne, at Microsoft vil.

arc@na