Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder på nadia.dk
Fra : nadia.dk

Dato : 30-11-03 17:12

Jeg forsøgte mig i går med lidt (enkle) natur-billeder, for at udvide min
portefølje lidt :)

Modtager gerne ris/ros på disse.

Billederne findes her; www.nadia.dk under "nyeste uploads"

Mvh. Nadia B. Schulz

Fra : lars bo

Dato : 01-12-03 10:43

Hej Nadia

> Modtager gerne ris/ros på disse
> Billederne findes her; www.nadia.dk under "nyeste uploads"

1/71 : Det man vel skal se er ganske simpelt for tyndt, og det gør at
billedet er forvirrende.

2/71: Det samme gør sig gældende for dette billede, samtidigt med at det er
for lyst i toppen.

3/71: Principielt skal motivet ikke gennemskære billedet på midten, og det
gør det jo her, og så er der igen for lidt at kigge på. Kunne du ikke have
fundet et større spinnevæv?

4/71: Et meget bedre billede. Nu var der jo selvfølgeligt ikke skyer den
dag, det er måske det eneste der kunne mangle.

5/71: Dit bedste billede i denne serie. Kun en ting vil jeg anholde. Du
burde hvis muligt have fotograferet fra den modsatte side, således at
stænglen var kommet i venstre side. Det er noget med at øjet helst vil følge
bevægelsen i billedet mod højre, og her går den altså mod venstre.

Håber du kan bruge det til noget.
--
hilsen
lars bo

Fra : nadia.dk

Dato : 02-12-03 08:11

Hej Lars Bo

Jo selvfølgelig kan jeg bruge det :)

Tusind tak fordi du gav dig tid til at give mine billeder kritik.

Mvh. Nadia B. Schulz
--
www.nadia.dk

Fra : Tom K.

Dato : 01-12-03 20:40

Hej Nadia

Hvordan laver du den effekt som jeg tror du har lagt på "normal_kiss.jpg"...
i photoshop? Hva' med "normal_jack.jpg" Kan du ikke lave et par forklarende
ord om dine metoder omkring billedmanipulation, gerne på dit site?

Fra : nadia.dk

Dato : 02-12-03 08:12

Hej Tom

Det vil jeg da overveje :)