OT: Venligst test ny udgave af smallblock.~
Fra : Teddy

Dato : 30-11-03 18:14

Hej gruppe. Meget OT, men jeg prøver...

Min side for US biler : smallblock.dk er ved at blive ombygget totalt.

Jeg vil gerne bede gruppens medlemmer om at gå ind på www.carcom.dk hvor den
nye smallblock.dk ligger i testform.

I må meget gerne oprette jer som brugere, og indtaste en masse fake
annoncer, mærkelige ting i forumet, osv.. simpelthen for at se om systemet
kan klare presset.

der er ingen seriøse annoncer på nu, og i skal endelig ikke sætte rigtige
annoncer på, da de sikkert bliver slettet om et par dage.

opsætningen er stadig på prøvestadiet, men jeg vil meget gerne høre fra jer
hvis der noget som ikke virker.

På forhånd tak for hjælpen gutter.

ps) hvis dette nye system kommer til at virke efter planen, kan jeg
pludselig komme i seng før kl 03.00 da den gamle side jo indtastes
manuelt af mig...

Teddy
salg@smallblock.dk

Fra : Jonas R.

Dato : 30-11-03 18:40

SNIP

Ser meget fint ud, men jeg får hele tiden en syntakst fejl i linje 239!
Hvilket er så pres hvis man prøver at surfe rundt på siden!

MVH
Jonas R.

Fra : Teddy

Dato : 30-11-03 19:30

"Jonas R." <corolla.turboNOSPAM@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ser meget fint ud, men jeg får hele tiden en syntakst fejl i linje 239!
> Hvilket er så pres hvis man prøver at surfe rundt på siden!

---------------

Det kan du slå fra i din opsætning af din browser. Men irriterende er det,
indtil jeg finder fejlen

Teddy

Fra : Ted

Dato : 01-12-03 12:39

> [...]
>
> Ser meget fint ud, men jeg får hele tiden en syntakst fejl i linje 239!
> Hvilket er så pres hvis man prøver at surfe rundt på siden!

-----------------

Det skulle være løst nu ??

Teddy

Fra : Jonas R.

Dato : 01-12-03 13:33

Ted wrote:
SNIP
> -----------------
>
> Det skulle være løst nu ??
>
> Teddy

Det er det også :)
ellers synes jeg siden ser fin ud! Kender dog ikke din gamle side.

MVH
Jonas R.

Fra : Ted

Dato : 01-12-03 15:13

> Det er det også :)
> ellers synes jeg siden ser fin ud! Kender dog ikke din gamle side.
--------------

Den kan du se ved at klikke på linket ved mit navn...

Teddy
www.smallblock.dk

Fra : Leon \(4220\)

Dato : 30-11-03 19:13

Hej Ted,

Som hyppig besøger af dit site og med en del kendskab til sites og deres
vedligeholdelse kan jeg da godt forstå at du gerne vil over i noget
brugerstyret database, arbejdet er næsten udholdeligt ved manuelt
indtastning.
Jeg syntes faktisk rigtigt godt om dit "gamle" site, det er let
overskueligt.
Jeg syntes faktisk at du bare skulle lave det gamle lidt om og inkluder
bruger indtastning og upload i db, med automatisk slet/offline funktion af
announce på tid og så bare liste dem som du gør nu. når det så vokser dig
over hoved, tilføjes bare nogle flere funktioner under listning mm.. hviklen
db form (access/sql) du vælger kommer jo an på hvor stort du mener det vil
blive og om du kan kode lidt selv + hvormeget du vil betale for hosting.

Leon Hulstrøm
www.fourwinds.dk

Fra : Teddy

Dato : 30-11-03 19:29

[...]

Ja det er korrekt, men jeg kan faktist intet vedr. programmering, og den nye
løsning er sådan en slags modulopbygning, hvor "ALT" er rimeligt let.

Teddy