Suk! Det fortsætter.....
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 30-11-03 16:57

Det troede jeg i min naivitet at man var holdt op med for længe siden,
men, næh nej, det kører bare derudad.

Sakset fra Lastbilmagasinet:

Standset med et glas sprut i hånden

(28. november 2003)
kl. 6:13

En stærkt spirituspåvirket udenlandsk chauffør blev onsdag aften
stoppet på den sønderjyske motorvej med et glas whisky i hånden,
oplyser DR Radio Syd.

Politiet stoppede lastbilen ved Rødekro, efter den havde slingret
kraftigt fra nødsporet og ud i overhalingsbanen.

Da betjentene åbnede døren til lastbilen, sad chaufføren med et glas
whisky i hånden, og ved siden af ham lå en næsten tømt whiskyflaske.

Høj promille

Chaufføren nærmet væltede ned fra førerhuset, da han skulle finde sine
papirer frem. En foreløbig måling viste en promille på 1,55.

Chaufføren havde i øvrigt hentet et læs juletræer på Fyn, og han burde
derfor have været på vej sydover, men blev stoppet i det nordgående
spor.

Fra : Lars Arup

Dato : 30-11-03 23:47

Forhåbentlig ikke mod færdselsretningen!

VH Lars