Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Helt ny maskine går i sort
Fra : ejnar

Dato : 30-11-03 16:06

Jeg har lige købt en ny maskine, og alt fungerer fint. Dog er der visse
internetsider, som får maskinen til at genstarte! Dvs. internet kører, men
pludselig går alt i sort og maskinen genstarter. jeg kan ikke finde
meddelelser i loggen som hjælper.

Maskinen er en intel p4 2.8. 1024 Ram og 120gb disk. Grafikkort er ati
radeon 9600 pro. -Og den kører super; bare ikke på internettet.

Jeg har installeret alle opdateringer til xp. Jeg kører norton antivirus og
den er opdateret. Java har jeg installeret ms-jave, da min netbank ikke kan
køre med sun-java. Java er version 5.00.3810. er der en nyere, og hvor
finder jeg den? Mangler jeg noget Flash player, hvor finder jeg den?
Eller...?

mvh Ejnar

Fra : Leony

Dato : 01-12-03 17:39

In news:bqd0oe$t1c$1@news.net.uni-c.dk,
ejnar <ejnarogmerete@hotmail.com> typed:

> Jeg har lige købt en ny maskine, og alt fungerer fint. Dog er der
> visse internetsider, som får maskinen til at genstarte!

Hvis du har Windows XP eller 2000, så slå automatisk genstart ved fejl
fra:
Start -> Indstillinger -> Kontrolpanel -> System -> fanebladet
Avanceret -> tryk på Indstillinger i Start og genoprettelse -> fjern
hakket i Genstart automatisk.

Så skulle der gerne komme en fejlmelding, du kan poste den i
news:dk.edb.system.ms-windows hvor der garanteret er nogle der kan
hjælpe.

Husk at poste hele fejlmeddelsen korrekt.
Ikke noget med: så meldte den fejl i en eller anden fil, den startede
vistnok med J.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/