Grafik problemer med IE 6.0. ver.: 6.0.280~
Fra : Ole

Dato : 30-11-03 12:23

Efter jeg for et stykke tid siden opdaterede IE til IE 6.0. ver.:
6.0.2800.1106 har jeg haft det problem, at sider med mange knapper og andet
smågrafik kun loader delvis idet noget af grafikken kun bliver repræsenteret
af et "X". Når jeg efterfølgende højreklikker på de forskellige "X"
markeringer og vælger "vis billede", loader den grafik som er repræsenteret
af det pågældende "X".
Er det en eller anden indstilling som står forkert eller er det et generelt
problem med denne version af IE.
Ps. Min maskine køre med Windows 2000, Service Pac 2.
På forhånd tak og god søndag til jer alle.
/Ole

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 30-11-03 13:34

Ole skrev:

> [...]
> mange knapper og andet smågrafik kun loader delvis idet noget
> af grafikken kun bliver repræsenteret af et "X".

Har du prøvet at tømme temporære filer? Det løser en del fejl i IE.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 30-11-03 15:06

Ole wrote:
> [...]
> generelt problem med denne version af IE.
> Ps. Min maskine køre med Windows 2000, Service Pac 2.
> På forhånd tak og god søndag til jer alle.

Jeg har samme problem. Jeg kører W98SE med alle anbefalede opdateringer.
Jeg har haft problemet det meste af et år. Problemet har været oppe her
i gruppen mange gange, og jeg har afprøvet alle foreslåede løsninger
uden held. En endelig løsning på problemet ville være en udmærket
julegave :)

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : Calle.

Dato : 01-12-03 13:29

Carsten Finn Rasmussen wrote:
> [...]
> har været oppe her i gruppen mange gange, og jeg har afprøvet alle
> foreslåede løsninger uden held. En endelig løsning på problemet ville

jeg kører med det samme som dig, jeg har fundet ud af, at hvis jeg går ind i
Finktioner>Internetindstillinger>avanceret og fjerner mærket ved "vis
billeder" og trykker anvend derefter sætter det igen og trykker OK, så
virker det.
Ved ikke hvorfor

--
Calle

Fra : Ole

Dato : 01-12-03 14:06

Tak for tippet - det blev det desverre ikke bedre af.
Det virker som om, browsween nægter at åbne vlere billedfiler efter der er
åbnet ca. 10 JPG filer som i øvrigt ganske små.
/Ole

Fra : Calle.

Dato : 01-12-03 14:06

Ole wrote:
> Tak for tippet - det blev det desverre ikke bedre af.
> Det virker som om, browsween nægter at åbne vlere billedfiler efter
> der er åbnet ca. 10 JPG filer som i øvrigt ganske små.
> /Ole

det virker ellers fint her hos mig
--
Calle