bluetooth eller IR
Fra : N. Hansen

Dato : 30-11-03 02:41

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp. Har erhvervet mig en T610, og vil nu gerne
kunne redigere og skrive mine sms via computer, jeg har derfor været på
udkig, efter IR kabel eller bluetooth til usb, jeg kan se at thansen.dk har
lidt af det hele(ved godt kvaliteten ikker den bedste) mit spørgsmål er nu
hvad er bedst?? jeg har set en pakke med IR kabel til usb, med software, med
redigering pakke, men det er ligeså billigt at købe en bluetooth dongle til
usb, men der er der ikke software med(står ihvertfald ikke noget om det) kan
jeg bruge den til noget uden software??

Håber nogen kan hjælpe
På forhånd tak

MVH
N.Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-03 09:29

"N. Hansen" <nikihansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> usb, men der er der ikke software med(står ihvertfald ikke noget om det)

der er software med

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 30-11-03 13:41

> [...]

> men det er ligeså billigt at købe en bluetooth dongle til
> usb, men der er der ikke software med(står ihvertfald ikke noget om det)

Køb en bluetooth dongle. Der er sikkert software med, men alt hvad du skal
bruge, ligger til fri download her:
http://www.clubsonyericsson.com/en/software_windows.shtml

mvh
Peter