Cisterne for en aften ...
Fra : JE

Dato : 29-11-03 11:56

Hvornår er der finale ?

Fra : Michael Schrøder

Dato : 29-11-03 13:50

"JE" <janelneINGEN@SPAMmail.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc87b43$1@news.wineasy.se...
> Hvornår er der finale ?

Vil du vide det, for at du så kan undgå at komme til at tænde for det...?

Michael

Fra : JE

Dato : 29-11-03 16:50

"Michael Schrøder" <ms@newmail.dk> skrev
> Vil du vide det, for at du så kan undgå at komme til at tænde for det...?

Nej, jeg skal bare lige vide hvornår jeg kan få en friaften fra kæresten

Fra : Micki

Dato : 29-11-03 14:46

"JE" <janelneINGEN@SPAMmail.tele.dk> wrote in message
> Hvornår er der finale ?

Jeg er rimelig sikker på det er den 6. dec - på trods af at jeg kun har set
et enkelt afsnit eller to... :)

- Micki

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 29-11-03 15:21

"Micki" <tusind@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "JE" <janelneINGEN@SPAMmail.tele.dk> wrote in message
>
> Jeg er rimelig sikker på det er den 6. dec - på trods af at jeg kun har
set
> et enkelt afsnit eller to... :)

fredag d. 5.

/Ulrik

Fra : zcully

Dato : 29-11-03 16:11

"Ulrik Lauritzen" <ulauNOSPAM98@12mail.dk> wrote in message

> "Micki" <tusind@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> set
>
> fredag d. 5.
>
> /Ulrik

Wuuhuuu der er jeg ikke hjemme.
Er til Metallica

/Zcully

Fra : Alias

Dato : 29-11-03 16:47

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Wuuhuuu der er jeg ikke hjemme.
> Er til Metallica

Dét ville jeg ikke blære mig med. Det viser bare din umusikalitet.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 29-11-03 17:01

Alias wrote:
> "zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Dét ville jeg ikke blære mig med. Det viser bare din umusikalitet.

LOL

Jeg skal til tandlægen den dag. Hvad viser det?

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-11-03 17:35

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> LOL
>
> Jeg skal til tandlægen den dag. Hvad viser det?
>
> -Sune
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Hej Sune

Ja man kunne jo fristes til at sige " Med ondt skal ondt fordrives " Ikke
fordi jeg har noget mod det andet.....Hellere da det, end gå til tandlægen

M.V.H.....Benny..

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 30-11-03 17:04

> [...]
>
> Ja man kunne jo fristes til at sige " Med ondt skal ondt fordrives "
> Ikke fordi jeg har noget mod det andet.....Hellere da det, end gå til

haha!

tja, jeg vil nu hellere til tandlægen end at se Stjerne for en aften.
Hvad det så siger om mig og mine tænder må stå hen i det uvisse.....

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-12-03 04:31

> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Hej igen Sune

Maschist eller ???, Nåh nej, så går det vist ud over andre
Hvad pokker hedder det, når man plager sig selv )...
Jeg vil helst holde mig væk fra ham, han brokker sig altid over, at der
enten er for mange plomber, eller for lidt tænder.

M.V.H....Benny..

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-12-03 00:31

> "Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

Snip

> Maschist eller ???, Nåh nej, så går det vist ud over andre

Nej, en masochist, det er en der godt kan lide at få påført smerte af en
anden..under trygge og afgrænsede forhold, naturligvis.

> Hvad pokker hedder det, når man plager sig selv )...

Så er man Flagellant!

> Jeg vil helst holde mig væk fra ham, han brokker sig altid over, at
> der enten er for mange plomber, eller for lidt tænder.

Så er han det der hedder vægelsindet!

lol

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-12-03 01:31

> [...]
>
> --
> Is this a sig or an OE bug?
> Replace efternavn with my last name to send mail.

Ja det må være sådan noget. Jeg holder altid med dig, når det er til min
fordel

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 04-12-03 06:07

Benny Mortensen adsl.dk> <bfm@tdc<fjern> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fce8169$0$27408$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Ja det må være sådan noget. Jeg holder altid med dig, når det er til min
> fordel
>
> M.V.H.....Benny..
´_______

Egen fordel? - Jamen øhhh.... Hvorfor holder du så somme tider med mig.

Hilsen Åge

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 04-12-03 12:25

Åge Halldorsson wrote:
> [...]
> ´_______
>
> Egen fordel? - Jamen øhhh.... Hvorfor holder du så somme tider med

Ha haa... galninge!

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-12-03 12:47

"Åge Halldorsson" <a.halldorsson@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ´_______
>
> Egen fordel? - Jamen øhhh.... Hvorfor holder du så somme tider med mig.

Hej Åge

Det er da rimeligt let at forklare. Selvom du er en autoriseret Båtnakke,
betyder det ikke, at du ikke kan have ret ....
Der er mange rigtige ting i det du skriver, men du bruger sommetider for
lang tid på at skrive det. Eller den korte version, du skriver sommetider
for meget, men siger for lidt, på den måde, at det egentlige budskab drukner
i store ord.
Dermed ser folk de store ord, men ser ikke budskabet. Andre scorer på noget
tomt snak, uden mening, men det lyder godt.
Folk herinde elsker at trække kanterne skarpt op, enten er man Dansktop,
Rock, eller Heavy Metal.... Hvad pokker skulle der være i vejen for at være
til alle genrer, og til sidst indrømme, at man måske alligevel var en
Folkrockpopmiddleoftheroadcountrysanger.

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-11-03 17:33

Sune Mika Salminen <efternavn@doktor.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bqaffv$1qac$1@news.cybercity.dk...

> Jeg skal til tandlægen den dag. Hvad viser det?
>
> -Sune
________

Ja, hvad viser de?. Det vil jeg også gerne vide. Men jeg får det nok ikke
set. Jeg regner med at være optaget af at gå en tur hen ad stuegulvet på det
tidspunkt.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-11-03 16:08

JE <janelneINGEN@SPAMmail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3fc87b43$1@news.wineasy.se...
> Hvornår er der finale ?

_________

Cisterne for en aften. tihi.

Det hedder altså "Skrigehals for en aften"

PS: Har du forresten nogensinde set "Flop-nar`s"

Hilsen Åge