Der lyves på P3...
Fra : Carsten Asmussen

Dato : 29-11-03 11:19

.... sikkert ikke bevidst, men hele den her uge har Kenneth K haft den
tidligere Jupiter Day forsanger Mark Rosener med i diverse indslag. Her
fortalte Mark, at han forlod Jupiter Day, fordi han ikke længere ville være
en del af den "børnehave" det var, og at han hellere ville gå solo, så han
kunne styre alting selv, og at i Jupiter Day handlede det mere om attitude
end musik.

Om det var en børnehave i JD skal jeg ikke kunne sige, men sandheden er at
Mark Rosener blev smidt ud af gruppen, fordi han ganske simpelthen ikke
kunne holde nallerne fra vodkaflasken. Både Sony og de andre medlemmer bad
ham forsvinde, og noget af det materiale han nu udgiver solo, er ting, som
Jupiter Day i sin tid har kasseret.

Just thought you'd like to know

VH

En insider!

Fra : Brian

Dato : 29-11-03 13:33

Hejsa

Carsten Asmussen wrote:

> [...]
> de andre medlemmer bad ham forsvinde, og noget af det materiale han
> nu udgiver solo, er ting, som Jupiter Day i sin tid har kasseret.

Jeg har aldrig brudt mig om hverken JD eller Mark Rosener, men jeg så den
anden dag i Rundfunk at han svinede sine gamle "kolleger" i JD, rimelig godt
til.... det var lidt spøjst at høre på :)

> Just thought you'd like to know

Altid sjovt med lidt insider viden :)

/Brian

Fra : Lars Fischer

Dato : 29-11-03 17:55

"Carsten Asmussen" <caas@email.dk>

> Just thought you'd like to know

Tjah - der er to sider af de fleste historier.

/Lars

Fra : Chris

Dato : 30-11-03 18:42

On Sat, 29 Nov 2003 11:19:14 +0100, "Carsten Asmussen" <caas@email.dk>
wrote:

>Just thought you'd like to know
>
>VH
>
>En insider!

Nu har troværdighed noget at gøre med, hvem der giver udtalelserne.
Hvordan ved vi, at det ikke er dig, der lyver?

"En insider" er ikke en særlig troværdig underskrift i et indlæg, der
beskylder andre for at lyve.

Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 03-12-03 16:57

"Chris" <chris_PRIVACY_@ngweb.biz> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvordan ved vi, at det ikke er dig, der lyver?
>
> "En insider" er ikke en særlig troværdig underskrift i et indlæg, der

Hvis du ulejliger dig med at se på oversigten i din nyhedslæser, så står der
altså også Carsten Asmussen. Resten forholder jeg mig ikke til, men vil
opfordre dig til at kunne dine edb ting før du skriver den slags i et
offentligt forum. Helle holde kæft og lade folk tro man er uvidende, end
åbne munden (sende et indlæg) og fjerne enhver tvivl.

Per O.

Fra : -V-

Dato : 03-12-03 17:31

Per O. Madsen wrote:

> [...]
> den slags i et offentligt forum. Helle holde kæft og lade folk tro
> man er uvidende, end åbne munden (sende et indlæg) og fjerne enhver

Hvad har 'at kunne sine edb ting' med sund kildekritik at gøre?

-V-

Fra : Robert Eriksen

Dato : 03-12-03 18:06

Per O. Madsen wrote:
> "Chris" <chris_PRIVACY_@ngweb.biz> skrev i en meddelelse

> Hvis du ulejliger dig med at se på oversigten i din nyhedslæser, så står der
> altså også Carsten Asmussen.

Og alle ved jo at "Carsten Asmussen" ikke er et dæknavn.... fordi!

> [...]
> offentligt forum. Helle holde kæft og lade folk tro man er uvidende, end
> åbne munden (sende et indlæg) og fjerne enhver tvivl.

Den der spørger et fjols 5 minutter. Den der ikke gør, er et fjols
resten af livet.

Men bortset fra det så vil jeg vælge at tro på Carstens historie. Ikke
fordi den nødvendigvis er sand, men fordi den er sjovere

Fra : Chris

Dato : 04-12-03 01:00

On Wed, 3 Dec 2003 16:57:02 +0100, "Per O. Madsen"
<pomNEJTAK@osterbo-net.dk> wrote:

>Hvis du ulejliger dig med at se på oversigten i din nyhedslæser, så står der
>altså også Carsten Asmussen.

Oversæt lige din nyhedslæser til et brev.
Du får en kuvert, hvor afsenderen er Carsten Asmussen, men brevet
indeni er underskrevet "En insider".

Eller endnu længere ude: Kuvertens afsender er Told&Skat og brevet er
underskrevet med "Mickey Mouse".

> [...]
>offentligt forum. Helle holde kæft og lade folk tro man er uvidende, end
>åbne munden (sende et indlæg) og fjerne enhver tvivl.

Og så skulle du til at lære nogle pæne manerer, før du belærer andre
med dine edb-kundskaber.

Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 04-12-03 05:37

> [...]
> underskrevet med "Mickey Mouse".

> Og så skulle du til at lære nogle pæne manerer, før du belærer andre

Hvem er det lige som begynder at mistænkeliggøre andre uden at have noget at
have det i ?
Hvis det er dårlige manerer at fortælle andre, at de lige skal have styr på
det de har med at gøre, ja så har jeg dårlige manerer.

Per O.

Fra : Chris

Dato : 04-12-03 12:07

On Thu, 4 Dec 2003 05:36:43 +0100, "Per O. Madsen"
> [...]

>Hvis det er dårlige manerer at fortælle andre, at de lige skal have styr på
>det de har med at gøre, ja så har jeg dårlige manerer.

Det her er for lavt. Diskussionen ender her fra min side.

Chris
---
Reply with no _PRIVACY_ in mail address.