Foderskift
Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 17-04-01 13:33

Robin har nu fået Hennes hvalpefoder i en uge. Jeg skiftede fra Hills, dels
fordi Robin ikke længere gad spise det og dels fordi jeg havde hørt en del
godt om Hennes. Robin er glad for det nye foder og spiser med stort
velbehag. Mit problem er dog, at han har temmelig tynd mave, da det med at
blande foderet ikke lykkedes særlig godt - han sorterer da bare... Især når
han får det spredt ud over græsset - han kan tydeligt lugte forskel.

Mit spørgsmål er nu, hvor længe jeg skal regne med, at maveproblemerne
skyldes foderskiftet og ikke andre problemer? Jeg regner selv med ca. 14
dage, men ved ikke om dette er korrekt?

Jeg har i øvrigt forsøgt med A38, men uden egentlig virkning - mest fordi
Robin ikke spiste specielt meget af det.... Andre gode råd modtages gerne.

-Trine

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 17-04-01 17:24

> Jeg har i øvrigt forsøgt med A38, men uden egentlig virkning - mest fordi
> Robin ikke spiste specielt meget af det.... Andre gode råd modtages gerne.
>
> -Trine
Prøv i kernemælk, A-38 eller andet produkt at blande en måleske HUSK ...
efter et par dage skulle problemet være løst hvis det er foderskift der er
årsag til maveproblemer ....
Mvh Ami

Fra : Anja Vadh

Dato : 17-04-01 19:27

> Prøv i kernemælk, A-38 eller andet produkt at blande en måleske HUSK ...
> efter et par dage skulle problemet være løst hvis det er foderskift der er
> årsag til maveproblemer ....

Hej
Man kan også godt tage et par poser løse ris koge dem i 20 min og når de så
er blevet lunkne kommer man et par spk ris i hundes skål begefter hælder du
A-38 henover risen det det har vi altid brugt når vi har haft hunde der har
haft dårlig mave vi har fået det anbefalet af vores dyrlæge og det virker
også !!! vi fodre hunden med det tre gange dagligt når ugen er omme har
hunden det godt

> Med venlig hilsen
Anja Vadh
Kennel Modvig