Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nov.billeder
Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 29-11-03 19:21

Jeg har lagt lidt nye billeder på min hjemmeside. De kan sammenlignes med en
pose 'Matador Mix' (lidt af hvert).
Har du lyst så kik forbi.

Hilsen Hans - homepage: www.fotofritid.dk
klik på Coppermine logoet for at se nyeste billeder.

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 30-11-03 09:55

Jeg beklage webserveren har været nede siden i går aftes. Den er nu oppe at
køre igen.

----

Fra : KNL DtP

Dato : 01-12-03 21:08

"Hans Chr. Sørensen" <hcstune-no-spam@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har lagt lidt nye billeder på min hjemmeside.

Der er mange flotte skud på hjemmesiden. Du har en meget enkelt stil, som
går igen i stort set alle billeder.

Desværre er et par af de nye taget i vores kedelige, grå efterår. De
mangler noget smæk i farver og kontrast. Hvis du tager billederne i RAW, så
prøv og vælg en farvetemperatur der er lige liiidt varmere - det tror jeg
vil hjælpe lidt på det lidt grå billeder.

MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 01-12-03 22:35

Tak til Kristian for din interesse og råd. Det vil jeg følge op på.

Hilsen Hans