Pels
Fra : Jesper

Dato : 29-11-03 16:22

Hej.

Jeg har for godt en måned siden fået mit første kat - dejligt "kræ".

Hvornår fælder en indekat typisk?

God week-end.

mvh

Jesper

Fra : maz

Dato : 29-11-03 19:17

Jesper wrote:
> Jeg har for godt en måned siden fået mit første kat - dejligt "kræ".
Tillykke

> Hvornår fælder en indekat typisk?
Året rundt - evig og altid
Korthårskatte fælder som regel mere end semilanghårskatte Det er i hvert
fald min erfaring...

/M

Fra : Stine Hilskov

Dato : 29-11-03 21:05

"maz" <mackMOVE@THISmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Dejligt tillykke

> Året rundt - evig og altid

Teorien siger, at vilde katte fælder forår og efterår. Sommerpels og
vinterpels. Men da en indekat ikke mærker årstidernes skiften på samme måde
som en vildkat, fælder de mere jævnt, altså en lille smule altid.

Min erfaring er også at nogle katte fælder mere end andre ikke kun afhængig
af race, men i det hele taget.
Katte er bare forskellige, ligesom os.

Hilsen Stine

Fra : Jette Nielsen

Dato : 29-11-03 21:15

> Hvornår fælder en indekat typisk?

Altid! .... håber missen har en farve der falder I med det tøj du
går mest i... det er særdeles praktisk, har jeg fundet ud af

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 01-12-03 08:36

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse

> .... håber missen har en farve der falder I med det tøj du
> går mest i... det er særdeles praktisk, har jeg fundet ud af

Jeps! Og ellers skal man være så genial, som jeg var. Nemlig at anskaffe sig
en bruntabby med hvidt. Så er man nemlig sikker på, at man altid kan se
kattehårene....uanset hvilken farve tøj man tager på .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Line

Dato : 29-11-03 18:52

"Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
>
> Jeg har for godt en måned siden fået mit første kat - dejligt "kræ".

Tillykke med det

> Hvornår fælder en indekat typisk?

Hele tiden og konstant Men mest ved skift mellem sommer og vinter.

> God week-end.

I lige måde

> mvh
>
> Jesper