Golf II ? stelnummer
Fra : Gert

Dato : 29-11-03 18:44

hejsa

jeg skal ud næste weekend og se på en donorbil til min egen goe gamle Golf
II
jeg har fået fremsendt billeder af dyret utrolig flot og med en del godt guf
indenbors i forhold til mig egen

men men men på billederne fra motorrummet ser det ud som om der har været
lavet noget i begge sider på den plade der vender ind mod kabinen, altså
også den plade der "holder" stelnummer. da bilen skal pilles i småstykker
betyder det ikke så meget, men aligevel, tanken om at der kunne være fiflet
med stelnummer flad mig straks ind da jeg så det.
så tænkte jeg hmm nogle biler har stelnummer mere end et sted har en Golf II
fra 87 også det og i så fald hvor??

bilen er for i øvrigt en
Golf II 1,8 i Bistro fra 87 med 195000 på tælleren.

--
Med Venlig Hilsen
Gert Ringholm Møller

Fra : jan@stevns.net

Dato : 29-11-03 18:50

"Gert" <GRM@SPAMSAKS...c.dk> skrev :

>så tænkte jeg hmm nogle biler har stelnummer mere end et sted har en Golf II
>fra 87 også det og i så fald hvor??

mange biler har også stelnummeret præget i bunden - f.eks ved
passagersædet (mellem sæde og panelet)

Fra : .oORUNEOo.

Dato : 29-11-03 19:04

"Gert" <GRM@SPAMSAKS...c.dk> wrote in message

> Har en Golf II fra 87 også det og i så fald hvor?

Kig på klistermærket i bagagerummet. Der står org. farvekode, motorkode og
jeg mener også stelnummeret står der.

..oO Rune Oo.

Fra : Gert

Dato : 30-11-03 10:19

".oORUNEOo." <.oO@Oo.dk> skrev i en meddelelse

> "Gert" <GRM@SPAMSAKS...c.dk> wrote in message

> Kig på klistermærket i bagagerummet. Der står org. farvekode, motorkode og
> jeg mener også stelnummeret står der.

ja der står vist noget der kunne minde om stelnummer på min egen Golf, men
mærket er slidt og utydeligt, og kan jo uden besvær fjernes, men det tyder
jo på at der ikke er stelnummer andre steder end i motorrum.
så hvis det er tilfældet, må jeg jo bare tage mandens ord for at der ikke er
pillet

en anden ting, jeg har en "hvis nu jeg ikke vil ha den bil jeg skal se på
først" anden bil som jeg også skal ud og lure på, samme model og årgang
bare en import fra Tyskland, hvilke papire skal man have for at få
prøveplader til uhyret så den kan køres hjem ??

men nu skal det jo så bare blive næste weekend så jeg kan komme ud og se på
"dyrene"

fortsat god weekend fra det Bornholmske

--
Med Venlig Hilsen