ABS Sensore
Fra : J. G

Dato : 29-11-03 14:33

Hej til jer
Er der en der ved hvor og hvordan man kan evt kan købe abs sensore til en
honda civic 1,4 is fra 1995
Har tænkt meget på evt Tyskland eller Sverige
De koster 1702.-+ moms DANSKE kroner ved Honda og de kan ikke fåes
uorginale...

På forhånd tak
J Guldahl

Fra : martin pedersen

Dato : 29-11-03 15:29

"ABS Sensore"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.41.27.226)

Fra : J. G

Dato : 29-11-03 19:47

JA jeg er sikker, for jeg har fået taget en test ved Bosch og det må man gå
ud fra at det er sikkert nok IKKE ??
HAr også prøvet at søge på de links der stod i en anden baesvarelse til mit
spørgsmål mend et er en auktion og det er ikke lige så smart når man kommer
fra danmark.. og det andet svar med om jeg havde prøvet en ophugger det har
jeg og der er ikke nogen i danmark der har dem ...
Men ellers tak for svarene....
PS er der mon nogen der kender til et eller andet sted i sverige ???
J G

Fra : Mark Sandberg

Dato : 29-11-03 15:42

"J. G" <guldahl@aab-net.dk> skrev i en meddelelse:

> Er der en der ved hvor og hvordan man kan evt kan købe abs sensore til en
> honda civic 1,4 is fra 1995

Søg og du skal finde..........

Følgende er fundet på ebay, der sælges der bl.a. ABS dele.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2445473063&category=28607

Samt: http://www.hondaparts.de/

Der er nok mange andre.

/Mark.

Fra : Rasmus

Dato : 29-11-03 17:57

"J. G" <guldahl@aab-net.dk> wrote in message
> [...]
> Har tænkt meget på evt Tyskland eller Sverige
> De koster 1702.-+ moms DANSKE kroner ved Honda og de kan ikke fåes

Har du prøvet ved en ophugger??

mvh
Rasmus