Hvad koster en ny benzintank
Fra : Jan

Dato : 29-11-03 11:05

Hejsa

Jeg har fundet ud af, at der er en utæthed i bunden af min benzintank. Min
bil er en Ford Escort St.car 1.8 i fra 1998 - er der nogen der ved hvad
sådan en ny tank koster.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-03 20:44

> Jeg har fundet ud af, at der er en utæthed i bunden af min benzintank. Min
> bil er en Ford Escort St.car 1.8 i fra 1998 - er der nogen der ved hvad
> sådan en ny tank koster.

næh men så vidt jeg ved er de ikke længere i metal men derimod i ABS
kunststof hvilket nok ikke gør dem billigere. Så jeg kunne da frygte at den
let kan koste >2.000 Kr

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : DJ Bobo

Dato : 29-11-03 20:50

On Sat, 29 Nov 2003 20:43:38 +0100, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

> at den let kan koste >2.000 Kr

"Høyer" sælger nogle til en tusse...

/Mogens
Mine biler? -> fra Alfa til Omega...:)

Fra : Hit

Dato : 29-11-03 21:22

Hvad med en passende mængde Plastic Padding

Niels

Fra : Jan

Dato : 29-11-03 22:11

Vil det være muligt at lave det med plastic padding ???

Jan

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 29-11-03 22:47

> Vil det være muligt at lave det med plastic padding ???

Nej nej og atter nej. Køb en hos en hugger hvis ikke du har alt for mange
penge, ellers il jeg gætte på at de koster omkring 1000 kr.

Fra : Hit

Dato : 30-11-03 11:07

Jeg villle købe noget Plastic Padding Elastic ( jeg mener den har et
blåt bånd på kassen), og finde et passende sted på tanken, hvor jeg
ville teste om det hænger fast. Husk at slibe først.
Hvis klatten efter afhærdning sidder fast, så er det bare med at komme
i gang med hullet, og du har sparret kr. 2000.-.
Hvis den derimod ikke sidder fast, så har du lige haft en unødig
udgift på kr. 19 .-, og må ud for at finde en tank.

Niels

Fra : Fam. Olsen

Dato : 30-11-03 21:08

"Hit" <hits@hit.com> skrev i en meddelelse
> Hvad med en passende mængde Plastic Padding

Det holder ikke i længden. Skal den lappes så det holder skal den enten
svejses eller tinloddes.

MVH Niels

Fra : Hit

Dato : 01-12-03 12:06

Den er af plastik.

Niels

Fra : Fam. Olsen

Dato : 01-12-03 20:40

> Den er af plastik.
>
> Niels

Øøøøøøh, så duer det vist ikke med hverken tin lodning eller svejsning. Med
mindre man kan finde et sted hvor de kan svejse plastik.

Plasicpaddingen bliver desværre opløst af benzinen.

MVH Niels

Fra : Verner Johnsen

Dato : 01-12-03 23:18

On Mon, 1 Dec 2003 20:40:03 +0100, "Fam. Olsen" <dono@newmail.dk>
wrote:

>Plasicpaddingen bliver desværre opløst af benzinen.

Så kan man bruge en 2-komponent epoxy i stedet, det skulle kunne klare
benzinen.
Har selv, med succes, lappet et par huller i benzintanke på denne
måde, men det er nok kun velegnet til mindre huller.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)