MS Windows
briani 27239
Problemer med xcopy ;-(
Fra : Jan Vestergaard

Dato : 29-11-03 21:07

Hej !

Jeg er begyndt at at få problemer med xcopy under XP.

Når jeg åbner en kommandoprompt og opretter et directory
på et delt drev på en anden PC i netværket og xcopy'er
nogle filer over i det - så kommer det til at ligge på destinations-
PC'en med attributterne SH (System+Hidden).

Hvorfor pokker er den begyndt på det ?

Har det en sammenhæng med at jeg har konverteret alle drevene fra
FAT32 iil NTFS ?

Og hvad kan jeg gøre for at forhindre det ?

Jeg kan selvfølgelig bare fjerne disse SH-attributter - men
det er da lidt træls at skulle gøre hver gang.

På forhånd tak - hvis nogle skulle have et bud

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-12-03 16:08

PS - det er ikke filerne, men mappen, der får atributterne SH !