Hvordan kopiere et gif-billede?
Fra : Poul Abildgaad

Dato : 17-04-01 12:45

Hej

Jeg har via Clipboard klassen fundet ud af hvordan, man kopiere markeret
tekst, men har brug for at kunne kopierer et billede og det kan jeg ikke få
tik at virke. Er der nogen, der har et råd eller evt. en stimp kode?. Det
ville være alletiders
Tak

Poul

Fra : Jesper Kampfeldt

Dato : 17-04-01 13:42

> [...]

> tik at virke. Er der nogen, der har et råd eller evt. en stimp kode?. Det

Er det et billede i udklipsholderen eller på en disk ?

Jesper

Fra : poul abildgaard

Dato : 18-04-01 23:01

Jeg ønkser at bruge standard clipboard, og det vil vist sige windows
kopifunktion.

Mvh Poul