MS Windows
briani 27239
Langsom Windows XP.
Fra : kr

Dato : 29-11-03 13:48

Hej, efter jeg har fået trådløs router fra Cybercity hænger Explorer 3-4
sekunder hver gang jeg går på nettet. Det er når jeg åbner nye sider, den
grønne statusbar forneden står stille i den tid. Er det Explorer eller
routeropsætning ?
På forhånd tak
kr
kat2@mail.tele.dk

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 29-11-03 16:25

"kr" <kat2@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sekunder hver gang jeg går på nettet. Det er når jeg åbner nye sider, den
> grønne statusbar forneden står stille i den tid. Er det Explorer eller

Har du installeret Java?
Jeg har før oplevet at det har stor betydning for XP.

Venligst
Flemming
Aalborg

Fra : kr

Dato : 30-11-03 13:45

Tak for svaret, jeg har installeret Java, men syntes ikke at det har
hjulpet, så jeg prøver videre.
venligst
kr.