God router (med SNTP)
Fra : Anders Lund

Dato : 29-11-03 20:37

Jeg er på udkik efter en god router til mit hjemmenetværk med 4 computere
(+/- besøgne).
Prisniveauet er nok ca 700kr.
Jeg skal selvfølgelig kunne konfigurere den(, men hvornår kan men ikke det?)

Jeg kunne godt tænke mig engang at prøve CyberCitys 8Mbit forbindelse, vil
en router kunne følge med til dette?

Jeg syntes det kunne være fedt, hvis den undetstøttede SNTP, men det er jo
kun min nørdede halvdel der snakke. Hvis det ikke kan kompineres med
prisniveauet og kravet om et godt produkt, så er det underordnet.

Anders Lund
Anders@GEDzaim.dk
Fjern geden fra min email adresse

Fra : Thomas Svenstrup

Dato : 29-11-03 22:17

"Anders Lund" <anders@GEDzaim.dk> skrev i en meddelelse news:bqasck$roj$1@sunsite.dk...
> Jeg kunne godt tænke mig engang at prøve CyberCitys 8Mbit forbindelse, vil
> en router kunne følge med til dette?

Et bud ville være CC's tidligere standard router, en Cisco 677 el. 678. De kan
købes brugt på DBA.dk til typisk 300-400kr. Det er selvf. en low-end SOHO
router, men burde i teorien godt kunne benyttes til en 8mbit ADSL. Hvordan
det ville fungerer i praksis ved jeg ikke, men mit bud er, at den vil kunne klare
opgaven.

> Jeg syntes det kunne være fedt, hvis den undetstøttede SNTP, men det er jo
> kun min nørdede halvdel der snakke. Hvis det ikke kan kompineres med
> prisniveauet og kravet om et godt produkt, så er det underordnet.

Jeg går ud fra, at du mener SNMP? Hvis ja, så understøtter Cisco'en dét.

--
Med venlig hilsen,
Thomas Svenstrup

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 29-11-03 22:30

"Anders Lund" <anders@GEDzaim.dk> crashed Echelon writing

> Jeg kunne godt tænke mig engang at prøve CyberCitys 8Mbit forbindelse,
> vil en router kunne følge med til dette?

CC leverer jo en router til produktet så de har vel gennemtestet at den nu
også kan følge med.

--
Bjarke Andersen

Fra : Anders Lund

Dato : 29-11-03 22:40

"Anders Lund" <anders@GEDzaim.dk> skrev i en meddelelse

Jeg kan godt se, at mit indlæg er lidt dårligt. Så jeg laver lige en opdate.
Jeg har ikke cyberciry pt, jeg har cabel net, fra dansk kabl tv. En 512/128
Kbit linie. Jeg har dog planer om at skrifte til CC engang.

Og ja jeg mener selvfølgelig SNMP, jeg vil kører mrtg, så jeg kan få en
fornemmelse af hvormeget vi belaster linien.