Router problemer
Fra : Mikael Jensen

Dato : 29-11-03 20:15

Hej alle..

Jeg har haft opsat et mindre netværk på 2 computere, gennem en router. Det
har virket fint indtil videre, men nu er der kommet problemer. Før i tiden
kunne jeg gå ind under netværkssteder i Windows, og finde routeren og lave
ændringer hvis jeg ville. Men det kan jeg ikke mere. Plus at routeren til
tider skal geninstalleres for at komme på nettet.

Routeren er en D-link 604.

Noget der har en ide til hvad der kan være galt???

Mikael

Fra : Martin

Dato : 30-11-03 14:10

> [...]
> ændringer hvis jeg ville. Men det kan jeg ikke mere. Plus at routeren til
> tider skal geninstalleres for at komme på nettet.

Routeren kører uPnP, så for at se den under netværksteder i Windows skal du
slå uPnP til, hvilket kun kan gøres under "Add remove programs" i WindowsXP.

Hvis routeren i øvrigt giver problemer, så sørg for at have den nyeste
firmware på den, den hedder pt. 1.81b3 og kan findes på internettet.

Martin

Fra : Mikael Jensen

Dato : 30-11-03 15:26

tak for dine svar... men kan du ikke helt nøjagtig skrive hvor jeg skal slå
det til under tilføj/fjern programmer, da jeg ikke kan finde det...

Ellers vil jeg bare sige at det er da mærkeligt at den har virket og ikke
virker mere....

Fra : Jens

Dato : 01-12-03 00:23

"Mikael Jensen" <mikaeljensen@hotmail.com> skrev i en

> tak for dine svar... men kan du ikke helt nøjagtig skrive hvor jeg skal
slå
> det til under tilføj/fjern programmer, da jeg ikke kan finde det...

Under netværkstjenester.

Men er du sikker på du vil have det slået til ?

Mvh Jens