Kremering
Fra : Søren D. Nørgaard

Dato : 17-04-01 12:31

Hej NG

Er der nogen i gruppen, der ved om der findes et sted hvor man kan få sin
hund kremeret? Jeg bor i Vestjylland.

Med venlig hilsen Søren

Fra : Trine Dyrgaard

Dato : 17-04-01 13:42

I Århus har Dansk Dyreværn Aarhus oprettet en dyrekirkegård, men det er jo
nok lidt langt væk for dig. Prøv eventuelt din lokale dyreværnsafdeling.

-Trine

Fra : Jo-Ann

Dato : 18-04-01 01:03

Hej Søren !

Ja, der findes en "bondemand" i i nord-vest jylland (hæng mig ikke op på
det, min greografi er ikke for god). Jeg fandt hans navn og tlf. nr. i en
almindelig telefonbog, vist nok den tykke gule

Så prøv at kigge der, kan du ikke finde det, så skriv igen, og jeg skal lede
lidt i min. Det kostede vist omkring 1000 kroner for en "stor" (ved ikke
hvor han deler henne) hund.

Mvh

Jo-Ann