FP indsætter target
Fra : Pelle Haleløs

Dato : 17-04-01 12:14

Hej

Jeg bruger FP2000 i engelsksproget version.

Hvor er det nu lige, at jeg har ændret i indstillingerne, når FP begynder
at indsætte target=_self eller_ main i framesettet ??

(Og iøvrigt også base target= et eller andet på de øvrige sider!!!!)
Selv om jeg sletter det manuelt i html-visning indsættes det igen - så
det må være en "global" indstilling el. sådan.... ?

Det er hamrende irriterende

Pelle

Fra : Camilla Scharff

Dato : 17-04-01 15:17

Pelle Haleløs <bst@bstnordvestfyn.dk> skrev ...
> Hvor er det nu lige, at jeg har ændret i indstillingerne, når FP begynder
> at indsætte target=_self eller_ main i framesettet ??

Jeg ved ikke, hvor du har fået ændret i indstillingerne - men du kan gøre
følgende...

Hvis du har valgt at lave et "standard-framelayout", så mener jeg, at FP som
default vælger "main-framen" (altså - hovedsiden), og alt efter om dit link
er i indholds-framen ville den så vælge _main og hvis linket er på en side i
main-framen vil den vælge _self.

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 17-04-01 18:00

1. Samme sted som du satte det, i Properties for dit Hyperlink.

2. Page Properties (Default target frame).

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 18-04-01 17:37

"Pelle Haleløs" <bst@bstnordvestfyn.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg bruger FP2000 i engelsksproget version.

Og jeg bruger en dansk udgave...

> [...]
> Selv om jeg sletter det manuelt i html-visning indsættes det igen - så
> det må være en "global" indstilling el. sådan.... ?

Du kan ændre indstillingerne i dit standard dokument for nye
html-filer...Hos mig findes filen her:
C:\Programmer\Microsoft Office\Templates\1030\Pages\normal.tem\normal.htm
De indstillinger du sætter i den fil, vil så være gældende for alle nye
html-filer du laver sidenhen...

- Michael.

Fra : Pelle Haleløs

Dato : 20-04-01 07:45