Andre end Telia
Fra : Kim

Dato : 29-11-03 09:43

Er der andre selskaber end Telia, som tilbyder
gratis SMS i forb. med abonnement ?
Jeg har så dårlige erfaringer med rod i regnskabet,
så dem vil jeg ikke ret gerne oprette abb. hos, men jeg
har en datter som godt vil ha' ubegrænset SMS.

Mvh, Kim

Fra : Andersen [2500]

Dato : 29-11-03 14:15

"Kim" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så dem vil jeg ikke ret gerne oprette abb. hos, men jeg
> har en datter som godt vil ha' ubegrænset SMS.

Så skal hun da godt nok sende mange SMS'er
for at det kan svare sig med Telia abb. (ser lige bort
fra den ringe service). Det mest stabile jeg umiddelbart
har kendskab til er Telmore. Tele2 er billigere men efter
min mening har de en ringe service (virker dog).
Personligt gir' jeg gerne de få ører ekstra for at være
sikker på min udbyder (Ja jeg er tilfreds Telmore kunde)

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 29-11-03 14:56

"Andersen [2500]" <virkerikke@nospam.dk> wrote in message
> Så skal hun da godt nok sende mange SMS'er
> for at det kan svare sig med Telia abb. >
> --
det er da ikke slemt 120 kr//0,17kr = 705,88 ~ 705 sms på en måned, det er
vist intet problem for en teenager at nå derop..

Jeg har lige haft en værnepligtig menig, der sendte godt 2700 sms på en
måned.... det endda uden at det generede tjenesten.

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-03 10:03

"SmaRTrxxv" <thore_123@456get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har lige haft en værnepligtig menig, der sendte godt 2700 sms på en
> måned.... det endda uden at det generede tjenesten.

ha ha

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-11-03 14:30

<xnews> wrote in message

> ha ha

Det er ikke engang en joke, jeg så selv udskriften fra telia, så vidt jeg
husker var det 2742 sms, på en måned.
Faktisk, så var personen lettere skadet af det. Ofte når han gik rundt,
holdt han hænderne foran sig som om at han gik og skrev sms'er, ganske pr.
refleks!

Thore

Fra : Jørgen

Dato : 30-11-03 20:31

> [...]
> holdt han hænderne foran sig som om at han gik og skrev sms'er, ganske pr.

heh på et tidspunkt var jeg oppe på omkring 11.000-15.000 pr. kvt, dengang
der kun fandte TDC og Sono (av nogle regninger)... jeg går stadigvæk og
stritter med mine tommeltotte når jeg går ser lidt fladt ud.....

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 30-11-03 16:35

On Sat, 29 Nov 2003 14:56:05 +0100, "SmaRTrxxv"
<thore_123@456get2net.dk> wrote:

>"Andersen [2500]" <virkerikke@nospam.dk> wrote in message
>det er da ikke slemt 120 kr//0,17kr = 705,88 ~ 705 sms på en måned, det er
>vist intet problem for en teenager at nå derop..

Hvor pokker giver du 17 øre pr sms ?. De gange jeg har beregnet med
Telia har jeg antaget en SMS pris på 20 øre og du skal tænke på at
sammenkædede beskeder kan tælle både som en, 2 eller 3 smsër afhængigt
af længde
Flemming Jacobsen

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-11-03 17:51

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message

> Hvor pokker giver du 17 øre pr sms ?.

ja, du har ret, jeg giver sgu tyve øre.... jeg huskede forkert... men det
gør det jo bare endnu nemmere for telia...

Thore