Total newbee behøver hjælp.... plz
Fra : Morten

Dato : 28-11-03 13:19

Hej alle.

Jeg er meget grøn i mobilverdnen så derfor har jeg lidt spørgsmål.

Jeg har købt en sony ericsson t310 og har fået oplyst
at man, gratis, kan hente spil på til denne telefon på denne webadresse:
www.all4t310.private.pl

Er der ikke en venlig sjæl der gider at lave en "spiseseddel" på hvordan
man, trin for trin, kan få disse spil ind på sin telefon.
Jeg har ikke noget datakabel så det skal foregå på en anden måde.

På forhånd tak

Morten

Fra : Fischer

Dato : 28-11-03 13:35

> Er der ikke en venlig sjæl der gider at lave en "spiseseddel" på
> hvordan man, trin for trin, kan få disse spil ind på sin telefon.

Jeg har ikke en T310 og har derfor ikke testet det. Men hvis det ligner
andre telefoner, kan du gøre sådan her:

1. Du downloader det spil du ønsker til din PC.
2. Du pakker rar-filen ud. Den indeholder nok en mpn-fil som du skal bruge.
Hvis du ikke kan pakke en rar fil ud, skal du hente et program til dette:
http://www.rarsoft.com/download.htm
3. Du går ind på: http://www.eaid.dk/mobil.php og vælger e-uploader v.2
4. Her uploader du din mpn-fil.
5. Du bruger Wap på din mobil og går ind på: eaid.dk/wap/index.php
6. Her indtaster du koderne du fik ved upload.

..... resten skulle gerne gå af sig selv.

*Fischer

Fra : Mark

Dato : 28-11-03 14:46

> Jeg har købt en sony ericsson t310 og har fået oplyst
> at man, gratis, kan hente spil på til denne telefon på denne webadresse:
> www.all4t310.private.pl

Prøv evt sonyericssons egen side, de har også spil osv.

Mvh
Mark