Cell broadcast emne numre
Fra : Kim Schulz

Dato : 27-11-03 22:23

hejsa
jeg fandt engang en liste over Cell broadcast emner som blev udbudt af
sonofon og tdc, men jeg kan desværre ikke finde den mere. Er der nogen
der ligger inde med en sådanne?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-11-03 01:10

Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote in

> jeg fandt engang en liste over Cell broadcast emner som blev
> udbudt af sonofon og tdc, men jeg kan desværre ikke finde den
> mere. Er der nogen der ligger inde med en sådanne?

Udbyder de ikke kun cell-info ?

Ellers er der følgende muligheder på nettet:
010 Bulletins
020 Hospitals
022 Doctors
024 Pharmacy
030 Long distance traffic reports
032 Local traffic reports
034 Taxis
040 Weather
050 District (base station ID)
052 Network information
054 Operator services
056 Directory enquiries (national)
057 Directory enquiries (international)
058 Customer care (national)
059 Customer care (international)
060 Local date and time

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899