Re: Er denne NG ved at blive ødelagt
Fra : Per Holst Menander

Dato : 17-04-01 11:21

Nej, det er ikke dig der er noget galt med. Det er sgu ved at være for meget
med Dansk-jagtformidling. Hvis alle andre "sælgere" sende indlæg i samme
mængde som Dansk-jagtformidling, var det forlængst nat med dk.fritid.jagt !
Jeg håber snart Dansk-jagtformidling indser, at de ikke får mange "venner"
på denne måde inden andre får samme tåbelige ide !

Stop nu - tak !!!!

Per

--
Posted from [213.129.10.21]

Fra : M Sørensen

Dato : 17-04-01 14:36

Som ny jæger nyder jeg godt af både jagtformidling.dk og dansk
jagtformidling.dk det er ikke nemt at finde noget jagt, men du har ret i at
denne NG er en lille smule tam. En newsgruppe mener jeg kan lige så hurtigt
blive spoleret hvis folk uanset næsten hvad der bliver skrevet kommer med
deres sure opstød, det er set før.

Fra : Frans Jensen

Dato : 17-04-01 15:04

On Tue, 17 Apr 2001 10:20:45 +0000 (UTC), phm@oticon.dk (Per
Holst Menander) wrote:

> [...]
>Jeg håber snart Dansk-jagtformidling indser, at de ikke får mange "venner"
>på denne måde inden andre får samme tåbelige ide !

netop, kan Dansk Jagtformidling tillade sig at reklamere i
gruppen kan alle andre jo også,
så bliver der "lidt langt mellem snapsene"

en af de "faste" skribenter kunne måske bede DJ
om at holde lidt igen med posning af reklamer for jagtudlejning,
ellers må man vel henvise til fundatsen for gruppen

<klip fra fundats,
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.jagt>
Gruppen er ikke beregnet til:
- Handel med jagtudstyr, kig da evt. i dk.loppemarked
- Udlejning af jagter
<klip slut>

da denne diskution er off-topic her i gruppen sættes
FUT til dk.admin.netikette

--
Filter: Postings With "Sv:" In Subjectline Are Redirected To /dev/null

I demand the right to keep and arm bears

Fra : S.J.

Dato : 18-04-01 21:45

Frans Jensen skrev i meddelelsen <9bhifl$oca$1@news.inet.tele.dk>...
>da denne diskution er off-topic her i gruppen sættes
>FUT til dk.admin.netikette

Hej Frans.
Det vil jeg ikke give dig ret i.
Jeg synes det er en meget "on-topic" diskusion her i gruppen.
Vi har været gennem hele møllen een gang før med debat både i
dk.admin. og dk.admin.netikette om annoncer her i gruppen.
Der blev endda lavet et OTD om oprettelse af en markedsgruppe
til private jagt annoncer.
Det hele døde lige så stille hen ,og der skete ikke mere.
Der var dengang stor enighed blandt BRUGERNE af denne gruppe
om at det var helt i orden med private annoncer i et fornuftigt
omfang.
"Sherifferne" i dk.admin og dk.admin.netikette var selvfølgelig imod,
men mistede tilsyneladende interessen efter en tid.
Det tror jeg de fleste opfattede som tegn på at vi her i gruppen
selv må styre den sag.

Derfor mener jeg absolut at vi selv skal diskutere det igennem her,og
finder en løsning med "Jagtformidling" .

Jeg tror de fleste brugere af denne gruppe gerne vil kunne købe og
sælge private "jagtting".

P.S.
Søren Hjelholt.
Dit svar til Frans endte i dk.admin.netikette.(men det vidste du måske
godt?)

--
MVH
Stig Jørgensen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 19-04-01 22:17

> Søren Hjelholt.
> Dit svar til Frans endte i dk.admin.netikette.(men det vidste du måske
> godt?)

Jep, der var sat FUT, så jeg gik ud fra at diskussionene fortsatte der
(hvilket ikke helt var tilfældet )

--
// Søren Hjelholt

-=[ Join Us ]=-
-=[ Member of : ]=-
-=[ "Make The 'Hvidløg!!'-Thread as long as possible" Group ]=-