64kb kort i S55
Fra : Kim Schulz

Dato : 27-11-03 20:56

hejsa
Telmore har jo fået deres nye 64kb simkort, men jeg er i tvivl om de
virker i en Siemens S55. Er der nogen som kan svare mig på dette?

Fra : BorreBoy

Dato : 27-11-03 22:38

>hejsa
>Telmore har jo fået deres nye 64kb simkort, men jeg er i tvivl om de
>virker i en Siemens S55. Er der nogen som kan svare mig på dette?

En af mine venner har en S55 med Orange. De har brugt 64kb sim-kort i 1½år,
så det virker

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-11-03 02:05

On Thu, 27 Nov 2003 22:37:52 +0100, "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk>
wrote:

>En af mine venner har en S55 med Orange. De har brugt 64kb sim-kort i 1½år,
>så det virker

Orange bruge 64 Kbit kort?. Den tror jeg ikke helt på.
Flemming Jacobsen

Fra : BorreBoy

Dato : 28-11-03 09:41

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> Orange bruge 64 Kbit kort?. Den tror jeg ikke helt på.

Så ring/skriv til dem og spørg.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-11-03 12:46

On Fri, 28 Nov 2003 09:41:04 +0100, "BorreBoy" <borreYYY@lucasfilm.dk>
wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

>Så ring/skriv til dem og spørg.

Ingen af mine 3 Orange simkort har kunne indeholde den mængde
sms'er/telefonbogsposter som de 64 Kb simkort som Telmore sælger.
Flemming Jacobsen

Fra : BorreBoy

Dato : 28-11-03 14:23

> Ingen af mine 3 Orange simkort har kunne indeholde den mængde
> sms'er/telefonbogsposter som de 64 Kb simkort som Telmore sælger.

Dengang Telmore begyndte at snakke om 64kb kort, kontaktede jeg Orange for
at høre om de også kom med nogle. Jeg fik så at vide, de havde brugt dem de
sidste 18 måneder; men ikke fandt det nødvendigt at reklamere for dem...

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 27-11-03 23:11

Kim Schulz wrote:

> Telmore har jo fået deres nye 64kb simkort, men jeg er i tvivl om de
> virker i en Siemens S55. Er der nogen som kan svare mig på dette?

Jeg bruger Telmores nye kort i min S55 - det virker fint!

Mvh Tommy

Fra : Kim Schulz

Dato : 28-11-03 17:16

On Fri, 28 Nov 2003 02:04:38 +0100
"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

> Orange bruge 64 Kbit kort?. Den tror jeg ikke helt på.

heller ikke jeg. Mit kort fra dem er 16bit så vidt jeg kan se.

Fra : Mufaza

Dato : 29-11-03 16:33

>"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> wrote in message
>hejsa
>Telmore har jo fået deres nye 64kb simkort, men jeg er i tvivl om de
>virker i en Siemens S55. Er der nogen som kan svare mig på dette?

Jeg bestilte i går et Telmore 64 Kb SIM-kort og den flinke postmand leverede
det allerede i dag, yderst tilfredsstillende service. Angående dit
spørgsmål, Kim - kan jeg fortælle at: Ifølge Telmore er SIM-kort typen fuldt
ud kompatibel med Siemens S55 og selve kortet skulle angiveligvis kunne
rumme 60 SMS-beskeder.

Mufaza

Fra : Christian Poulsen

Dato : 30-11-03 15:48

Låser jeres Nokia 6100 også når i har rigtigt mange beskeder i jeres indbakke
med det nye 64kb-kort? Omkring de ca. 250 i indbakken låser min telefon, og
jeg er så nødt til at tage batteriet af og genstarte den. Jeg kan så slet
ikke komme ind i indbakken mere, og er nødt til at slette alle beskeder.