Hvor køber man billigst en ny lader?
Fra : SNiP

Dato : 27-11-03 19:20

Hej.

Min kone har en Samsung telefon, model SGH-A400
Vores Chihuahua har i et vredesanfald tykket stikket af laderen.

Hvor kan jeg billigst købe en ny lader?

/J

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-11-03 19:40

SNiP skrev i et indlæg på usenet:

> Hvor kan jeg billigst købe en ny lader?

Jeg har ikke checket om de har til jeres telefon - men

www.batterier.dk og www.billigebatterier.dk

- har ladere til mange forskellige batterier - kig under mobilbatterier
og ladere.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : Devast8or

Dato : 27-11-03 19:45

SNiP wrote:
> [...]
>
> Min kone har en Samsung telefon, model SGH-A400
> Vores Chihuahua har i et vredesanfald tykket stikket af laderen.

Måske www.thansen.dk

Devast8or