Nokia 5510
Fra : AnlægsgartnerJohn

Dato : 27-11-03 16:30

Hej NG!

Jeg den lykkelige ejer af denne efterhåden gamle Nokia telefon...
Nu har jeg så fået et problem: Jeg vil gerne skifte udbyder og det er jo
ikke så svært. Desværre har jeg, dengang jeg købte telefonen, indtastet en
sikkerhedskode. Det er jo smart såfrem den blev stjålet!!!
Nu kan jeg bare ikke huske koden og derfor ikke bruge min telefon...
Hvad er der, at gøre???

Mvh. John...

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-11-03 19:33

AnlægsgartnerJohn skrev i et indlæg på usenet:
> Nu kan jeg bare ikke huske koden og derfor ikke bruge min telefon...
> Hvad er der, at gøre???

Hvis du har - eller kender en, der har - et almindeligt datakabel af den
slags, der også kan bruges til at redigere i telefonbog og logoer - så
kan det også aflæse sikkerhedskoden.

Der så bruges et tilhørende program f.x Logomanager eller et
tilavarende.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.

Fra : AnlægsgartnerJohn

Dato : 27-11-03 22:32

Med til telefonen er der jo et usb stik til, at oplagre musik i mp3-form...
kan det bruges???

John...