N 6610 - lys blinker
Fra : Jensn

Dato : 27-11-03 09:38

Hej

Hvordan er det nu lige med Nokia 6610 når lyset i tasterne blinker ved
tastetryk ?

Jeg mener at emnet var oppe at vende for noget tid siden - jeg husker
bare ikke lige "resultatet"

Det er ikke ret tit det sker (er set 3-5 gange) - bare for at vide hvad jeg
kan forvente af svar hos TDC's teknikkere

Mvh.
Jensn

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-03 17:18

> Det er ikke ret tit det sker (er set 3-5 gange) - bare for at vide hvad
jeg
> kan forvente af svar hos TDC's teknikkere

Hej.

Jeg har haft min 6610 til rep for samme fejl 4 gange, hvor de har skiftet
print og tastatur uden det har hjulpet, de har lovet at bytte den denne
gang.

/Mic
Har nu købt en T610

Fra : Blix

Dato : 04-12-03 23:50

har haft samme problem 2 gange hvor den blinker. næste gang dengør det er
jeg blevet lovet pengene tilbage pga den er kun et halvt år gammel :(
Lortespasser bus er hvad jeg syntes om Nokia 6610