Samsung E700 Den er da bare for sød!
Fra : Jesper Sloth

Dato : 26-11-03 11:34

Hej

Min far har så lige købt en Samsung E700, og har lige været her og blære
sig, han blev også smidt ud igen. Den er bare for lækker. Lille og meget
overbevisende i sine funktioner, hurtige menuer, og god lyd. Skærmen er i en
klasse for sig, den står simpelthen for godt, hvis de andre telefoner der
kommer på markedet nu, med de nye skærme har samme kvalitet, så har vi noget
at glæde os til. Kammeraet tager nogle o.k. billeder, det virker hurtigt og
nemt. Hvis der ikke viser sig nogle problemer med modellen, så er jeg vist
køber til sådan lille sag. Den nye Sony Z600 skal godt nok komme med noget
helt nyt, og fantastisk i forhold til deres ældre modeller (T610, T68i,
T310) for de er jo flere dage om at komme rundt i menuerene i forhold til
E700. Jeg skrev også lige et par. sms'er for at se hastigheden på disse, og
det er også meget hurtigere end på en Sony. Nu samligner jeg kun lige med
Sony da de er de eneste der kommer med en klaptelefon uden antenne, i samme
prisklasse, skulle jeg mene!

Mvh

Jesper