/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Dualsim.dk - Er der nogen der har modtaget~
Fra : anders majland


Dato : 25-11-03 16:27

(Postet i dk.teknik.telefoni.mobil med kopi til DualSim)

4/11/2003 bestilles Sim Doctor og 5 super sim kort - og kr 696,-
overføres.

5/11/2003 Pengene er indgået på Danske Futures / Dualsim's konto.

13/11/2003 Jeg ringer og rykker og bliver loveret levering senest
17/11/2003

18/11/2003 Jeg ringer og rykker. Telefonisten hos dualsim beder mig
ringe til Danske Futures på 3940 4800. Telefonisten der kan kun tage en
besked, og lover at der vil blive ringet tilbage "snart".

18/11/2003 Skriver sidst på dagen til dem. Giver dem 48 timer til at
komme med en leveringsdato og fortæller at jeg ønsker at ophæve handlen
såfremt de ikke vender tilbage med en leveringsdato.

25/11/2003 Jeg ringer og rykker. Telefonisten (der ikke ønsker at oplyse
hvem hun er) kan kun tage en besked som hun vil lægge til chefen der så
vil ringe tilbage. Nu er klokken 16 så det bliver nok heller ikke idag
jeg hører fra dem .... Derfor denne mail med en update i nyhedsgruppen
og samme indhold i kopi til dualsim i email og på fax.

I henhold til Lov om visse forbrugeraftaler §§ 12 d har DualSim 30 dage
til at levere hvis ikke andet er aftalt - hvilket ikke er tilfældet. Så
såfremt DualSim bekræfter at de vil leve op til aftalen og levere
rettidigt vil jeg være tilfreds... I modsat fald ser jeg mig nødsaget
til at hæve aftalen





--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid





 
 
Jim Andersen (25-11-2003)
Kommentar
Fra : Jim Andersen


Dato : 25-11-03 16:50

anders majland wrote:
[kedelig historie klippet]

Hvorfor bestilte du hos dem ?

Læste du ikke indlæggene i dk.forbruger først ?

/jim



anders majland (25-11-2003)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 25-11-03 17:55

> Hvorfor bestilte du hos dem ?
> Læste du ikke indlæggene i dk.forbruger først ?

Vil du ikke henvise mig til indlæg fra før 4/11 ? På daværende tidspunkt
kunne jeg ikke fínde noget negativt om dem og deres reklamekampagne så
jo proff. ud .....

Jeg har lige prøvet med google og der var ikke noget.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Jim Andersen (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Jim Andersen


Dato : 26-11-03 11:21

anders majland wrote:
>> Hvorfor bestilte du hos dem ?
>> Læste du ikke indlæggene i dk.forbruger først ?
>
> Vil du ikke henvise mig til indlæg fra før 4/11 ? På daværende
> tidspunkt kunne jeg ikke fínde noget negativt om dem og deres
> reklamekampagne så jo proff. ud .....
>
> Jeg har lige prøvet med google og der var ikke noget.

Det kan jeg heller ikke. Du må vist have været den første der tog springet.

Surt show.

Nu har jeg ikke set deres reklamekampagne (kun en annonce i Urban, hvor de
også sælger en stemme-forvrænger, lav sjov med venner og famile, kun 500 kr,
hvem fanden køber sådan noget lort), hvor der hverken stod en adresse eller
noget.

Så dér var jeg allerede lidt skeptisk. Og hvis deres hjemmeside er så ringe
som de siger i dk.forbruger såe.....

Lad det ikke ødelægge dit julehumør !

/jim



Brian Larsen (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Brian Larsen


Dato : 26-11-03 15:42


"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
news:bq20q0$710$4@sunsite.dk...
> anders majland wrote:
> >> Hvorfor bestilte du hos dem ?
> >> Læste du ikke indlæggene i dk.forbruger først ?
> >
> > Vil du ikke henvise mig til indlæg fra før 4/11 ? På daværende
> > tidspunkt kunne jeg ikke fínde noget negativt om dem og deres
> > reklamekampagne så jo proff. ud .....
> >
> > Jeg har lige prøvet med google og der var ikke noget.
>
> Det kan jeg heller ikke. Du må vist have været den første der tog
springet.
>
> Surt show.
>
> Nu har jeg ikke set deres reklamekampagne (kun en annonce i Urban, hvor de
> også sælger en stemme-forvrænger, lav sjov med venner og famile, kun 500
kr,
> hvem fanden køber sådan noget lort), hvor der hverken stod en adresse
eller
> noget.
>
> Så dér var jeg allerede lidt skeptisk. Og hvis deres hjemmeside er så
ringe
> som de siger i dk.forbruger såe.....
>
> Lad det ikke ødelægge dit julehumør !
>
> /jim
>
>
Jeg har også bestil et dualsimkort og fået det efter 5 dage tror jeg.

Eneste problem er bare at jeg ikke kan få det til at passe i min telefon.
Kan ikke få batteriet på igen når kortet er sat i. Det er en 6310i. På
pakningen står der at den også passer til en 3310. Der kan jeg heller ikke
få den til at virke.

Har skrevet til Dualsim flere gange for at høre ad om hvordan jeg kan
returnere kortet og få penge tilbage men får bare en sludder om hvordan det
skal virke.

I posen som kortet ligger i ligger der en vejledning men umiddelbart står
der noget andet end der står på deres annoncer. Der står bla. ikke noget om
at man kan trykke en kombination for at skifte men istedet skal slukke
telefonen og tænde den igen. Men dette har jeg ikke kunnet prøve da jeg som
sagt ikke kan få kortet ind i telefonen.

Må nok indse at jeg har smidt pengene ud af vinduet.

Brian



Morten Klostergaard (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Morten Klostergaard


Dato : 26-11-03 20:43

Brian Larsen wrote:

> I posen som kortet ligger i ligger der en vejledning men umiddelbart
> står der noget andet end der står på deres annoncer. Der står bla.
> ikke noget om at man kan trykke en kombination for at skifte men
> istedet skal slukke telefonen og tænde den igen.

Det kan ikke lade sig gøre at taste en kombination og så skifte simkort -
online.

Det de på dualsim måske har troet kunne være muligt var det at man på nogle
telefoner kan taste en kode der får telefonen til at reboote.

Desuden er det IKKE muligt at kopier alt fra (ægte) simkort. Det påstår de
på deres hjemmeside.

\MK



Peter Larsen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Peter Larsen


Dato : 29-11-03 20:17

Morten Klostergaard wrote:
> Det kan ikke lade sig gøre at taste en kombination og så skifte
> simkort - online.

Jeg vil SVÆRGE på det er det som står i min GEAR reklame.. skal jeg
finde den?


--
regards, Peter Larsen

Peter Larsen (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Peter Larsen


Dato : 29-11-03 20:21

Peter Larsen wrote:

> Morten Klostergaard wrote:
>> Det kan ikke lade sig gøre at taste en kombination og så skifte
>> simkort - online.
>
> Jeg vil SVÆRGE på det er det som står i min GEAR reklame.. skal jeg
> finde den?
>
>


aye,

#3700# + "opkald" for at skifte

--
regards, Peter Larsen

Fischer (29-11-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 29-11-03 20:42

> > Jeg vil SVÆRGE på det er det som står i min GEAR
> > reklame.. skal jeg finde den?
>
> aye,
> #3700# + "opkald" for at skifte

Jamen, Dualsim siger jo åbenbart hvad som helst for at sælge deres skrammel.
Og jeg har læst flere steder at de i stedet for SIM Doctor (som de åbenbart
ikke kan levere) bare sender 2x Dualsim i stedet.

Firmaet er sådan set ikke værd at spilde mere tid på. Lad dem dø i fred.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



H C (30-11-2003)
Kommentar
Fra : H C


Dato : 30-11-03 08:42

>Jamen, Dualsim siger jo åbenbart hvad som helst for at sælge deres
skrammel.<
>Og jeg har læst flere steder at de i stedet for SIM Doctor (som de
åbenbart<
>ikke kan levere) bare sender 2x Dualsim i stedet.<

Ja det er lige netop hvad der er sket for mig, og jeg har sendt 5 mail og
ringet 3 gange hvor de har lovet at ringe tilbage,
forde dem der tager telefonen ikke lige ved noget om det, men der ringer
aldrig nogen

mvh HC


---
Outgoing mail is certified Virus Free.

Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.543 / Virus Database: 337 - Release Date: 21-11-2003



Thunderbird [7100] (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 30-11-03 16:28

On Sun, 30 Nov 2003 08:42:14 +0100, "H C" <cic@[nospam]tdcadsl.dk>
wrote:

>>Jamen, Dualsim siger jo åbenbart hvad som helst for at sælge deres
>skrammel.<
>>Og jeg har læst flere steder at de i stedet for SIM Doctor (som de
>åbenbart<
>>ikke kan levere) bare sender 2x Dualsim i stedet.<
>
>Ja det er lige netop hvad der er sket for mig, og jeg har sendt 5 mail og
>ringet 3 gange hvor de har lovet at ringe tilbage,
>forde dem der tager telefonen ikke lige ved noget om det, men der ringer
>aldrig nogen
>

ring til 39 40 48 00 og anmod om et fejl/klage nr.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Peter Larsen (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Peter Larsen


Dato : 30-11-03 23:49

Thunderbird [7100] wrote:

> ring til 39 40 48 00 og anmod om et fejl/klage nr.

Min reklame siger man kan bestille på 33484484

... mon ikke de kan finde en man kan klage til ;)

--
regards, Peter Larsen

Thunderbird [7100] (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 01-12-03 01:10

On Sun, 30 Nov 2003 23:48:48 +0100, Peter Larsen <mail@czar.dk> wrote:

>Thunderbird [7100] wrote:
>
>> ring til 39 40 48 00 og anmod om et fejl/klage nr.
>
>Min reklame siger man kan bestille på 33484484
>
>.. mon ikke de kan finde en man kan klage til ;)

Hvis du ringer på 33 484 484 og vælger salg stiller den om til 39 40 48
00. Vælger man at snakke med deres reklamations afdeling kan man rende i
en telefon kø der bare beder en om at indtaste ens nummer hvorefter at
man vil blive ringet op, når at man så har hørt beskeden 4-5 gange
bliver der knaldet på. De tænker selvfølgelig ikke på at der rent
faktisk er nogle der vil vente i kø til at der bliver ledigt.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Mikkel Erichsen (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Erichsen


Dato : 01-12-03 23:11

ja jeg er heller aldrig blevet ringet op på trods af at have indtastet mit
nr. en del gange...
"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
news:6g1lsvcp8mj38au4a4haptdpetd084fn9p@4ax.com...
> On Sun, 30 Nov 2003 23:48:48 +0100, Peter Larsen <mail@czar.dk> wrote:
>
> >Thunderbird [7100] wrote:
> >
> >> ring til 39 40 48 00 og anmod om et fejl/klage nr.
> >
> >Min reklame siger man kan bestille på 33484484
> >
> >.. mon ikke de kan finde en man kan klage til ;)
>
> Hvis du ringer på 33 484 484 og vælger salg stiller den om til 39 40 48
> 00. Vælger man at snakke med deres reklamations afdeling kan man rende i
> en telefon kø der bare beder en om at indtaste ens nummer hvorefter at
> man vil blive ringet op, når at man så har hørt beskeden 4-5 gange
> bliver der knaldet på. De tænker selvfølgelig ikke på at der rent
> faktisk er nogle der vil vente i kø til at der bliver ledigt.
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen



Thunderbird [7100] (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 01-12-03 23:12

On Mon, 1 Dec 2003 23:11:02 +0100, "Mikkel Erichsen"
<gider.ikke.skrive.min.m@il.til.spamme.re> wrote:

>ja jeg er heller aldrig blevet ringet op på trods af at have indtastet mit
>nr. en del gange...

Har idag via nogle kanaler fået et nummet til en person der faktisk
kunne hjælpe mig og han lovede at sende min DualSim imorgen så at jeg
har den på onsdag.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Mikkel Erichsen (05-12-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Erichsen


Dato : 05-12-03 01:11

Og er det så sket? Jeg har nemlig snakket med en i dag, der siger han ville
sende min sim doctor + voice changer i morgen.... så må vi jo se hvor det
bærer hen :D
"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote in message
news:u3fnsvg8ejcsgqhvjlvg2ceakdo21j5vb3@4ax.com...
> On Mon, 1 Dec 2003 23:11:02 +0100, "Mikkel Erichsen"
> <gider.ikke.skrive.min.m@il.til.spamme.re> wrote:
>
> >ja jeg er heller aldrig blevet ringet op på trods af at have indtastet
mit
> >nr. en del gange...
>
> Har idag via nogle kanaler fået et nummet til en person der faktisk
> kunne hjælpe mig og han lovede at sende min DualSim imorgen så at jeg
> har den på onsdag.
> --
> Mvh
> Flemming Jacobsen



Thunderbird [7100] (05-12-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 05-12-03 01:10

On Fri, 5 Dec 2003 01:10:56 +0100, "Mikkel Erichsen"
<gider.ikke.skrive.min.m@il.til.spamme.re> wrote:

>Og er det så sket? Jeg har nemlig snakket med en i dag, der siger han ville
>sende min sim doctor + voice changer i morgen.... så må vi jo se hvor det
>bærer hen :D

Snakkede med dem "igår" da jeg ikke havde modtaget min DualSim Onsdag
som først planlagt. Han slog så min ordre op og så at den først var
afsendt "idag". Så jeg forventer til at den ankommer "imorgen" fredag,
samen med mit 1350 mAh batteri til min 3310
--
Mvh
Flemming Jacobsen

anders majland (26-11-2003)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 26-11-03 10:51

> (Postet i dk.teknik.telefoni.mobil med kopi til DualSim)


Det gav en reaktion...

Jeg har netop haft T.P i røret. Kort fortalt beskyldte han mig for at
skrive usandheder i forrige indlæg og truede med sagsanlæg for at sværte
hans forretning til. Dernæst truede han med at sværte min arbejdsplads
til med bannerreklamer på hans over 5000 domæner (Stumperne var til brug
på min arbejdsplads og forudbetalt af denne). Derefter ville han tale
med min chef (der så fik samme "besked")

Desuden så kunne vi lægge sag an hvis vi ville havde de 696kr igen.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Hornbech (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Hornbech


Dato : 26-11-03 11:14

Hej.

Jamen jeg vil meget gerne være med til at udbyde den service det er at
advare ALLE andre mod dualsim.dk. så kan de true mig med et sagsanlæg, for
så vil problemerne med virksomheden komme frem i lysen. og det er ikke i
Deres interesse.
Dårlig forbrugeromtale er noget af det værste der kan ske for en virksomhed.
De bryder jo nærmest samtlige markedsføringsregler. og de regler fra
forbrugerombudsmanden omkring e-handel.
http://www.fs.dk/jura/fjura/sager/inetrap.htm
Jeg har ikke købt noget hos dualsim.dk (heldigvis), men jeg har fulgt og
følger alt hvad der skrives om virksomheden, og vil være med til at gøre alt
for at få den til at overholde markedsføringsloven og hvis derre ikke
lykkedes må den lukkes.

Med venlig hilsen
René Hornbech Jensen
Multimediedesigner

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:bq1t21$qhl$1@sunsite.dk...
> > (Postet i dk.teknik.telefoni.mobil med kopi til DualSim)
>
>
> Det gav en reaktion...
>
> Jeg har netop haft T.P i røret. Kort fortalt beskyldte han mig for at
> skrive usandheder i forrige indlæg og truede med sagsanlæg for at sværte
> hans forretning til. Dernæst truede han med at sværte min arbejdsplads
> til med bannerreklamer på hans over 5000 domæner (Stumperne var til brug
> på min arbejdsplads og forudbetalt af denne). Derefter ville han tale
> med min chef (der så fik samme "besked")
>
> Desuden så kunne vi lægge sag an hvis vi ville havde de 696kr igen.
>
> --
> Anders dot Majland at jyde dot dk
> email address in header is not valid
>
>



T . Pedersen (26-11-2003)
Kommentar
Fra : T . Pedersen


Dato : 26-11-03 10:56

Anders Majland!

Lær at tænke før du skriver!

Som jeg talte med din chef om, bruger du din tid forkert - når du har tid
til at sidde i denne "nyhedsgruppe"
Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få, men du må
beslutte dig.

SE DIN egen note af : den 18.11 - du vil have en leveringsdato, og siger i
samme afsnit at du vil ophæve handlen! - hvad er det egentlig du vil???.

Er det mærkeligt at telefonpigerne ikke kan finde ud af hvad du vil???.

Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så dårlig til
at formulerer sig - tag den.


Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma
aps , har tid til at alt disse skriverier i nyhedsgrupper?.
Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på deres regninger, for den
tid du bruger på disse grupper?, og diverse pornosider?.
Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps, ville jeg nok kigge
lidt på mine regninger, og vuderer om det var den tid der er brugt opgaven
eller om det er den tid du har brugt på diverse nyheds grupper, pornosider,
games og andre for kunden uvedkommende ting!.






"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:bpvsdo$67i$1@sunsite.dk...
> (Postet i dk.teknik.telefoni.mobil med kopi til DualSim)
>
> 4/11/2003 bestilles Sim Doctor og 5 super sim kort - og kr 696,-
> overføres.
>
> 5/11/2003 Pengene er indgået på Danske Futures / Dualsim's konto.
>
> 13/11/2003 Jeg ringer og rykker og bliver loveret levering senest
> 17/11/2003
>
> 18/11/2003 Jeg ringer og rykker. Telefonisten hos dualsim beder mig
> ringe til Danske Futures på 3940 4800. Telefonisten der kan kun tage en
> besked, og lover at der vil blive ringet tilbage "snart".
>
> 18/11/2003 Skriver sidst på dagen til dem. Giver dem 48 timer til at
> komme med en leveringsdato og fortæller at jeg ønsker at ophæve handlen
> såfremt de ikke vender tilbage med en leveringsdato.
>
> 25/11/2003 Jeg ringer og rykker. Telefonisten (der ikke ønsker at oplyse
> hvem hun er) kan kun tage en besked som hun vil lægge til chefen der så
> vil ringe tilbage. Nu er klokken 16 så det bliver nok heller ikke idag
> jeg hører fra dem .... Derfor denne mail med en update i nyhedsgruppen
> og samme indhold i kopi til dualsim i email og på fax.
>
> I henhold til Lov om visse forbrugeraftaler §§ 12 d har DualSim 30 dage
> til at levere hvis ikke andet er aftalt - hvilket ikke er tilfældet. Så
> såfremt DualSim bekræfter at de vil leve op til aftalen og levere
> rettidigt vil jeg være tilfreds... I modsat fald ser jeg mig nødsaget
> til at hæve aftalen
>
>
>
>
>
> --
> Anders dot Majland at jyde dot dk
> email address in header is not valid
>
>
>
>



BG (26-11-2003)
Kommentar
Fra : BG


Dato : 26-11-03 11:09

On Wed, 26 Nov 2003 10:55:50 +0100, "T . Pedersen" <Tommy@mailme.dk>
wrote:
>Anders Majland!
>
>Lær at tænke før du skriver!
>
>Som jeg talte med din chef om, bruger du din tid forkert - når du har tid
>til at sidde i denne "nyhedsgruppe"
>Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få, men du må
>beslutte dig.
>
>SE DIN egen note af : den 18.11 - du vil have en leveringsdato, og siger i
>samme afsnit at du vil ophæve handlen! - hvad er det egentlig du vil???.
>
>Er det mærkeligt at telefonpigerne ikke kan finde ud af hvad du vil???.
>
>Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så dårlig til
>at formulerer sig - tag den.
>
>
>Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma
>aps , har tid til at alt disse skriverier i nyhedsgrupper?.
>Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på deres regninger, for den
>tid du bruger på disse grupper?, og diverse pornosider?.
>Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps, ville jeg nok kigge
>lidt på mine regninger, og vuderer om det var den tid der er brugt opgaven
>eller om det er den tid du har brugt på diverse nyheds grupper, pornosider,
>games og andre for kunden uvedkommende ting!.

Vilken attityd!!!! Det är kunderna som gör att en firma finns!!!!

Vi hade tänkt beställa ett antal Ghost dual-SIM.

men ALDRIG från en firma med en sådan attityd mot kunder.

ALDRIG!!!!!


====================================== phone pages
http://osbymikro.tk
====================================== free sms
http://2sms.tk
====================================== mail address
info@osbymikro.tk.remove_th.is

Jan (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 26-11-03 11:15

Kan kun sige, at som indehaver af Dualsim kan jeg da slet ikke forstå du
begynder at opføre dig som en tåbe.
Nu må man da nok sige, at du selv har kørt dit firma ned hvor det vist
efterhånden hører til - ned i sølet.

Sidder her og ryster på hovedet og tænker - sikke en stakkel.

Jan

"BG" <borje@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:3fc57a87.5459812@news.cis.dfn.de...
> On Wed, 26 Nov 2003 10:55:50 +0100, "T . Pedersen" <Tommy@mailme.dk>
> wrote:
> >Anders Majland!
> >
> >Lær at tænke før du skriver!
> >
> >Som jeg talte med din chef om, bruger du din tid forkert - når du har tid
> >til at sidde i denne "nyhedsgruppe"
> >Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få, men du

> >beslutte dig.
> >
> >SE DIN egen note af : den 18.11 - du vil have en leveringsdato, og siger
i
> >samme afsnit at du vil ophæve handlen! - hvad er det egentlig du vil???.
> >
> >Er det mærkeligt at telefonpigerne ikke kan finde ud af hvad du vil???.
> >
> >Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så dårlig
til
> >at formulerer sig - tag den.
> >
> >
> >Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe
Ingeniørfirma
> >aps , har tid til at alt disse skriverier i nyhedsgrupper?.
> >Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på deres regninger, for den
> >tid du bruger på disse grupper?, og diverse pornosider?.
> >Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps, ville jeg nok kigge
> >lidt på mine regninger, og vuderer om det var den tid der er brugt
opgaven
> >eller om det er den tid du har brugt på diverse nyheds grupper,
pornosider,
> >games og andre for kunden uvedkommende ting!.
>
> Vilken attityd!!!! Det är kunderna som gör att en firma finns!!!!
>
> Vi hade tänkt beställa ett antal Ghost dual-SIM.
>
> men ALDRIG från en firma med en sådan attityd mot kunder.
>
> ALDRIG!!!!!
>
>
> ====================================== phone pages
> http://osbymikro.tk
> ====================================== free sms
> http://2sms.tk
> ====================================== mail address
> info@osbymikro.tk.remove_th.is



J.K.Arning (26-11-2003)
Kommentar
Fra : J.K.Arning


Dato : 26-11-03 11:14

T . Pedersen wrote:
> Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe
> Ingeniørfirma aps , har tid til at alt disse skriverier i
> nyhedsgrupper?.
> Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på deres regninger, for
> den tid du bruger på disse grupper?, og diverse pornosider?.

Det kan du bevise .. at Anders surfer på pornosider i arbejdstiden ?
eller lader du det blive ved injurier ?

> Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps, ville jeg nok
> kigge lidt på mine regninger, og vuderer om det var den tid der er
> brugt opgaven eller om det er den tid du har brugt på diverse nyheds
> grupper, pornosider, games og andre for kunden uvedkommende ting!.

Du er da en bitter mand .. din forretning skøjter åbenbart rundt (?) og har
åbenbart (?) svært ved at at levere de af kunderne bestilte varer, at Anders
så i offentligt forum forhører sig om andres erfaringer er selvfølgeligt
uheldigt
for dig men så absolut ingen grund til at angribe ham og inden du trækket
sværdet så kan jeg oplyse at jeg fortiden er arbejdsløs så der er ingen chef
at ringe til her fordi du føler dig uretfærdigt behandlet ..

T.P. tør øjnene og spis en kiks

Regards


Fischer (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 26-11-03 11:30

For os der klyngede os til et halmstrå af muligheden for en smule seriøsitet
hos Dualsim, gik dette skud rent ind!
=

> Som jeg talte med din chef om, bruger du din tid forkert - når
> du har tid til at sidde i denne "nyhedsgruppe"

Hvorfor skal du blande dig i det?

> Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få,
> men du må beslutte dig.
> SE DIN egen note af : den 18.11 - du vil have en leveringsdato, og siger i
> samme afsnit at du vil ophæve handlen! - hvad er det egentlig du vil???.

Han vil inden 48 timer have en leveringsdato fra jer, ellers ønsker han at
ophæve handlen.
Det må stå lysende klart for alle der forstår dansk!

> Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så dårlig
> til at formulerer sig - tag den.

???

> Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe
> Ingeniørfirma aps , har tid til at alt disse skriverier i nyhedsgrupper?

Hvorfor skal du blande dig i det?
Vi er efterhånden mange der er funktionsansat, og ikke blot placeret i en
stol i x timer for at lave y.

> Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på deres regninger,
> for den tid du bruger på disse grupper?, og diverse pornosider?
> Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps ....

CUT!
Jeg har ALDRIG NOGENSIDE før i en nyhedsgruppe tiltalt nogen sådan her, men:
Du er simpelthen en nar!!!

Af indlæg der kommer fra noget der skulle forestille et professionelt firma,
er dette det mest latterlige jeg nogen sinde har oplevet!
Jeg er ærlig talt dybt rystet!

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.




Claus Nielsen (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Claus Nielsen


Dato : 26-11-03 11:41


"T . Pedersen" <Tommy@mailme.dk> wrote in message
news:3fc478aa$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Anders Majland!
>
> Lær at tænke før du skriver!

Det kan være svært når man er træt af den behandling man har fået.

> Som jeg talte med din chef om, bruger du din tid forkert - når du har tid
> til at sidde i denne "nyhedsgruppe"
> Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få, men du

> beslutte dig.

Så svar da manden hvornår han modtager den ! Det er det eneste han forventer
at vide.

> Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så dårlig
til
> at formulerer sig - tag den.


> Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe
Ingeniørfirma
> aps , har tid til at alt disse skriverier i nyhedsgrupper?.

For mig er det da en væsentlig informationskilde der har løst mange
problemer hurtigt og effektivt. Der er jo ikke grund til at opfinde den dybe
tallerken igen hvis der er andre der kender løsningen.

> Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på deres regninger, for den
> tid du bruger på disse grupper?, og diverse pornosider?.
> Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps, ville jeg nok kigge
> lidt på mine regninger, og vuderer om det var den tid der er brugt opgaven
> eller om det er den tid du har brugt på diverse nyheds grupper,
pornosider,
> games og andre for kunden uvedkommende ting!.

Måske ikke direkte vigtigt for kunden, men hvis den dybe tallerken skal
opfindes igen koster det jo også kunden mange penge.

Kender intet til Anders Majland eller det firma han arbejder for.

Er selv ingeniør studerende så kender selv til arbejdsprocessen.



Oros (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Oros


Dato : 26-11-03 13:22

T . Pedersen wrote:

> Lær at tænke før du skriver!
>
> Som jeg talte med din chef om, bruger du din tid forkert - når du har
> tid til at sidde i denne "nyhedsgruppe"
> Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få,
> men du må beslutte dig.

og du må se at få fingeren ud, hvad med at få eksekveret den ordre i stedet
for at spilde tiden med varm luft her i gruppen?

> SE DIN egen note af : den 18.11 - du vil have en leveringsdato, og
> siger i samme afsnit at du vil ophæve handlen! - hvad er det egentlig
> du vil???.
> Er det mærkeligt at telefonpigerne ikke kan finde ud af hvad du
> vil???.

Ja, det er måske ikke kun indehaveren der har svært ved det danske sprog,
tilsyneladende.

> Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så
> dårlig til at formulerer sig - tag den.

Jeg finder det særdeles grinagtigt at man belærer på den måde og ikke bruger
korrekt dansk i samme vending. "til at formulerer sig" - hvad er det???

> Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe
> Ingeniørfirma aps , har tid til at alt disse skriverier i
> nyhedsgrupper?. Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på
> deres regninger, for den tid du bruger på disse grupper?, og diverse
> pornosider?. Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps,
> ville jeg nok kigge lidt på mine regninger, og vuderer om det var den
> tid der er brugt opgaven eller om det er den tid du har brugt på
> diverse nyheds grupper, pornosider, games og andre for kunden
> uvedkommende ting!.

Jeg er sikker på at de har deres på det tørre hos Jørgen Læssøe, hvad med om
du fik dit på samme sted, før DU begynder at spilde din og dine kunders tid
i nyhedsgrupper.

Det er ærgeligt at der ikke er en eksamen man skal bestå før man får lov at
åbne et "firma".

--
Rasmus Jensen, Ishøj




Morten (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Morten


Dato : 26-11-03 13:45

> Som jeg talte med din chef om, bruger du din tid forkert - når du har tid
> til at sidde i denne "nyhedsgruppe"

Hvor er det lige du kommer ind i billedet om hvordan Anders bruger sin
arbejdstid? Det må vist være en sag mellem ham og HANS chef. At du skriver
det understreger blot din useriøsitet - du er ude på at svine Anders til.
*** DÅRLIG REKLAME ***

> Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så dårlig
til
> at formulerer sig - tag den.

Andre kan ellers godt forstå ham. Han vil have en leveringsdato inden 48
timer ellers er handlen hævet. Hvori består det svære?

Men det er da klart et problem at et firma der lever af kunder ikke kan
forstå deres ønsker og behov for ordentlig information.

> Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe
Ingeniørfirma
> aps , har tid til at alt disse skriverier i nyhedsgrupper?.

Det samme kan vist siges om dig. Hvorfor finder du ikke bare ud af
leveringsdatoen til ham i stedet for at svine ham til?
Hvis du opfører dig 100% seriøst vil din sag stå /meget/ bedre!

> Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på deres regninger, for den
> tid du bruger på disse grupper?, og diverse pornosider?.
> Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps, ville jeg nok kigge
> lidt på mine regninger, og vuderer om det var den tid der er brugt opgaven
> eller om det er den tid du har brugt på diverse nyheds grupper,
pornosider,
> games og andre for kunden uvedkommende ting!.

Du er måske selv storforbruger af porno? Så jeg anbefale dig at gå til
sexolog. Folk med problemer i sexlivet bliver nemlig ofte ret aggressive på
deres omgivelser.

Havde eller overvejet at bestille noget fra www.DualSim.dk, men søgte efter
"firmaet" og faldt *heldigvis* over denne tråd. Jeg skal ikke nyde noget...
Firmaer der ikke blot sviner kunder til, men også privatpersoner - dem skal
jeg ikke handle med!

/Morten



Thomas Buus Andersen (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Buus Andersen


Dato : 26-11-03 13:47


"T . Pedersen" <Tommy@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc478aa$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Anders Majland!
>
> Lær at tænke før du skriver!

Sjovt nok tænkte jeg lige samme tanke om dig!
>
> Som jeg talte med din chef om, bruger du din tid forkert - når du har tid
> til at sidde i denne "nyhedsgruppe"
> Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få, men du

> beslutte dig.
Hvad har det at gøre med, at du ikke formår at levere varen? Hvis han brugte
tiden forkert, så var han nok fyret for længst.


Det var måske nemmere, når man vidste hvilken fod man skulle stå på. I
reagerer jo åbenbart ikke på henvendelserne?
Ihvertfald ikke på en konstruktiv måde.

> Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så dårlig
til
> at formulerer sig - tag den.

Der skød du dig selv i foden. Du sidder og bruger argumenter og vendinger,
som jeg sidst hørte
i folkeskolen.

>
> Jeg finder det også mærkeligt at, som arbejder i Jørgen Læssøe
Ingeniørfirma
> aps , har tid til at alt disse skriverier i nyhedsgrupper?.
> Gad vide om ikke jeres kunder bliver belastet på deres regninger, for den
> tid du bruger på disse grupper?, og diverse pornosider?.
> Hvis jeg var kunde i Jørgen Læssøe Ingeniørfirma aps, ville jeg nok kigge
> lidt på mine regninger, og vuderer om det var den tid der er brugt opgaven
> eller om det er den tid du har brugt på diverse nyheds grupper,
pornosider,
> games og andre for kunden uvedkommende ting!.

Hvor dælen er pornosiderne nævnt i denne sammenhæng. Men så fik vi da
klarlagt, hvad
man hos T.P mener er normalt at bruge arbejdstiden på. Tag den :)

Hvorfor skal man kigge sig om efter regnignerne. Det kan jo være man får en
tilfredsstillende vare, og service for
en udemærket pris, ifht. andre steder, hvor man derimod hos Dualsim ikke får
andet end dårlig kundeservice, og slet
intet for sine penge!

Til en anden gang, så synes jeg, at du skal bruge kryderen inden du skriver
noget i et offentligt forum. Du har selv lige sikret
dig dårlig omtale, og en indsnevring i dit måske kommende kundekartotek.
Desuden hører det ingen steder hjemme, at du nævner arbejdspladsen hvorpå
Anders M. arbejder, da det jo
i virkeligheden ikke har megen relevans for sagen.

Men det er da humor for mig, at se forretningsfolk er så lidt engageret i at
opbygge deres virksomhed, at de faktisk selv bidrager
kraftigt, og anmoder om, at man ikke bør handle i deres butik! Al respekt
til, at du selv melder du på en sådan måde, at vi alle forstår
dine synespunkter, og din fornemme kundeservice du for fornemt har
præsenteret i dit indlæg.

>T.P
Mvh Thomas Buus
t-buus@SLETstofanet.dk



KH (27-11-2003)
Kommentar
Fra : KH


Dato : 27-11-03 17:05

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc4a0ce$0$25797$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
>
> "T . Pedersen" <Tommy@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fc478aa$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Anders Majland!
> >
> > Lær at tænke før du skriver!
>
> Sjovt nok tænkte jeg lige samme tanke om dig!
>
> > Jeg finder det mistænkelig at en ansat i et ingeniør firma er så
dårlig
> til
> > at formulerer sig - tag den.
>
> Der skød du dig selv i foden. Du sidder og bruger argumenter og
vendinger,
> som jeg sidst hørte
> i folkeskolen.

Mon Uffe (Chippen.dk) har en fætter med initialerne T.P.?

Det er da forfærdeligt at læse så om så mange internetfirmaer med
lavintelligente indehavere.

Så er Uffe da i det mindste ikke alene.

....



bigmeister (03-12-2003)
Kommentar
Fra : bigmeister


Dato : 03-12-03 11:30

Hej Alle

Jeg har også lige snakket med omtalte person fra dualsim og efter den
samtale har jeg heller ikke meget tilovers for ham.

Jeg ringede til dem, og fik TP, for at høre hvornår mit dualsim, som jeg
bestilte og betalte den 13/11-03, ville blive leveret.
Det skal siges det ikke er første gang jeg har ringet. Tidligere d.
25/11 har jeg fået en pige som sagde at der ikke skulle gå mere end en
uge og hvis jeg ikke fik det inden for et par dage skulle jeg ringe
igen. Det har jeg så prøvet men har ikke kunne komme igennem og jeg har
også lagt beskeder på svaren om at blive kontaktet, men intet er sket.
Men denne gang lykkedes det

Svaret på mit leveringsspørgsmål var at de ikke kunne finde min ordre og
ville stille mig om til en anden afdeling.
Det eneste der skete var at efter en kort stund dyttede telefonen
optaget
Jeg ringede igen og fik TP igen og her er hvodan samtalen gik.
TP: jeg kan ikke finde din ordre men jeg vil checke systemet og få sat
det i værk
Big: hvor lang tid der så ville gå inden jeg fik mit produkt
TP: 5 dage
Big: hvorfor har jeg så ikke fået det jeg har bestilt endnu
TP: Jeg gider altså sidde her i telefonen og blive skældt ud
Big: Det er ikke skæld ud, jeg vil bare have nogle fakta om hvornår jeg
får produktet, nu har jeg jo fået flere forskellige datoer fra jer og
hver gang er de ikke blevet overholdt
TP: Jamen vi har jo haft over 10000 ordrer (ja 10000 sagde han) og vi
har haft travlt og skulle jeg ikke sidde her og blive skældt ud kunne
jeg jo lave din ordre
Big: kunne man så ikke have informeret om travlheden i firmaet på
hjemmesiden eller andet sted
TP: Det har vi jo haft for travlt til og det er jo kun et prodult til et
par hundrede kr, så det kan jo ikke betale sig
Big: ja men ville det ikke have været god kunde service
TP: jo sikkert lad mig lige få dit navn så går jeg selv over og ligger
ordren ind
big: Kan du så love at jeg får produktet indenfor de nævnte 5 dage
TP: ved du hvad jeg gider ikke høre på dit brok, du kan slet ikke købe
noget her hos og jeg annullerrer købet og du får dine penge tilbage og
så skal du ikke henvende dig igen
Big: lyder godt

Nu er jeg bare spændt på om jeg får pengene tilbage, men ingen tvivl om
at dette firma ikke er kompetent til noget som helst...........så hold
jer væk fra det

mvh Bigmeister

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Thunderbird [7100] (03-12-2003)
Kommentar
Fra : Thunderbird [7100]


Dato : 03-12-03 14:06

>Big: ja men ville det ikke have været god kunde service
>TP: jo sikkert lad mig lige få dit navn så går jeg selv over og ligger
>ordren ind
>big: Kan du så love at jeg får produktet indenfor de nævnte 5 dage
>TP: ved du hvad jeg gider ikke høre på dit brok, du kan slet ikke købe
>noget her hos og jeg annullerrer købet og du får dine penge tilbage og
>så skal du ikke henvende dig igen
>Big: lyder godt
>
>Nu er jeg bare spændt på om jeg får pengene tilbage, men ingen tvivl om
>at dette firma ikke er kompetent til noget som helst...........så hold
>jer væk fra det

Hmm, ham jeg snakkede med var da noget hurtigere om sig med den ordre.
Jeg ringede mandag omkring kl 16 og han lovede at han ville sende det
igår så det skulle gerne komme med posten her idag.
--
Mvh
Flemming Jacobsen

Jim Andersen (04-12-2003)
Kommentar
Fra : Jim Andersen


Dato : 04-12-03 16:38

bigmeister wrote:
> TP: .... du kan slet ikke købe noget her hos

Jamen så er alt jo som det plejer

/jim



Jacob Skaaning (27-11-2003)
Kommentar
Fra : Jacob Skaaning


Dato : 27-11-03 20:11

T . Pedersen wrote:
> Anders Majland!
>
> Lær at tænke før du skriver!

Tillykke! Du har med et enkelt indlæg på Usenet ødelagt din forretning
fuldstændigt.
Jeg håber dine reklamer i Urban har været RIGTIGT dyre, og at du kommer til
at brænde inde med et lager af produkter, der åbentbart ikke virker som
lovet. Jeg vil hermed gøre mit for at advare alle imod din butik og dens
produkter, da den åbentbart ikke engang kan tage dens levebrød - kunderne -
seriøst.
Det virker heller ikke som om, at du opfylder diverse lovpligtige krav.
Rigtig mange gange held og lykke! Du får brug for det.

--
Jacob

When I was a kid my favorite relative was Uncle Caveman. After school
we'd all go play in his cave, and every once in a while he would eat
one of us. It wasn't until later that I found out that Uncle Caveman
was a bear.



KH (27-11-2003)
Kommentar
Fra : KH


Dato : 27-11-03 20:32

"Jacob Skaaning" <jskaaning@email.dk> skrev i en meddelelse
news:bq5i8j$mqp$1@dknews.tiscali.dk...
> T . Pedersen wrote:
> > Anders Majland!
> >
> > Lær at tænke før du skriver!
>
> Tillykke! Du har med et enkelt indlæg på Usenet ødelagt din
forretning
> fuldstændigt.
> Jeg håber dine reklamer i Urban har været RIGTIGT dyre, og at du
kommer til
> at brænde inde med et lager af produkter, der åbentbart ikke virker
som
> lovet. Jeg vil hermed gøre mit for at advare alle imod din butik og
dens
> produkter, da den åbentbart ikke engang kan tage dens levebrød -
kunderne -
> seriøst.
> Det virker heller ikke som om, at du opfylder diverse lovpligtige
krav.
> Rigtig mange gange held og lykke! Du får brug for det.

Husk at krydsposte dit indlæg med news:dk.forbruger ..

Mvh.


Robert Andersen (30-11-2003)
Kommentar
Fra : Robert Andersen


Dato : 30-11-03 23:49


"T . Pedersen" <Tommy@mailme.dk> skrev i en .....

Who the f*** er T. Pedersen ???? Dualsims direktør hedder ifølge deres
(mangelfulde) hjemmeside Jesper Madsen.... - mon Jesper er glad for at
T(ommy?) ødelægger hans geshäft ry i offentligt forum ?

- Og iøvrigt står der på siden:

"Danske Futures ApS blev grundlagt i 2000 med det formål at bringe
nyskabelse..." yada yada yada...

Mystipystisk, for ifølge Det Centrale Virsomhedsregister er Danske Futures
ApS oprettet d. 12-07-2001....

Vi kan udfra dette konkludere at de hverken kan stave eller regne

/Robert



anders majland (01-12-2003)
Kommentar
Fra : anders majland


Dato : 01-12-03 14:05

T . Pedersen, DualSim <Tommy@mailme.dk> wrote in
3fc478aa$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få,
> men du må beslutte dig.

Kopi i email til Tommy@mailme.dk - da jeg ikke ved om han fortsat følger
med her.


Men lige for at uddybe sagen. Jeg bestilte stumperne på vegne af min
arbejdsplads da de skulle anvendes der - og det er også denne der har
overført pengene. På den vis angår det selvfølgelig også min chef's når
jeg udtaler mig i denne sag. Han er også vidende om at jeg fortsat
udtaler mig - men han læser dog ikke korrektur eller godkender det.

Efter at dualsim har modtaget pengene spilder jeg i 3 uger min tid på at
forsøge at få en ordrebekræftigelse fra dem. De svarer ikke på emails og
pigerne (som T.P. omtaler dem) kan end ikke se min ordre. De har kun
kunnet tage imod en besked og love at en vil ringe tilbage. Den første
der gjorde det var T.P.

Mhs. til usenet så postede jeg det første indlæg om dualsim 3/11 hvor
jeg spurgte til folks erfaringer med deres produkter. Dengang var der
ikke nogen der havde erfaringer med det, men de har jo haft et prof.
reklamebureau på opgaven og det så lovende ud. Vi havde været lige ved
at købe noget tilsvarende fra england, men det burde jo være nemmere
herhjemme i andedammen.

Efter at jeg havde bestilt fulgte jeg også op på indlæg på usenet om
dualsim, da reklamekampagnen havde fået flere nysgerrige til at spørge
til emnet. Bla den 11, 18 og 19 og så det famøse indlæg fra 25/11

Dette indlæg var vel at gå til grænsen, men jeg mener bestemt ikke at
jeg skrev noget usandt. Det var bare en fortsættelse på de tidligere
indlæg. T.P mener dog jeg formulerede mig dårligt og usandt og har
truet med sagsanlæg.

De oplyser ikke selv deres fax nummer på hjemmesiden så det måtte jeg
slå op. (Den fax jeg sendte fra er siden blevet "spammet" med reklame
fra DualSim). Så vidt som jeg forstod på T.P var det heller ikke faxen
de reagerede på, men fordi potentielle kunder sagde at de havde set
indlægget. Han brokkede sig ihvertfald gevaldigt over at jeg postede fra
en ugyldig email addresse (den rigtige står altid "lidt skjult" i
signaturen) og uden et telefonnummer så han måtte spilde sin tid med at
finde mig. Mit telefonnummer burde han jo have på 3 lapper papir om at
ringe tilbage - samt på faxen.

Men selvom køber er et firma gælder store dele af forbrugeraftaleloven
normalt alligevel hvis ikke andet er aftalt (En bager der køber en pc er
for eksempel dækket af forbrugeraftaleloven - og det er sælger der skal
løfte bevisbyrden hvis der er aftalt andet). Dagen før jeg sendte det
famøse indlæg blev jeg fra anden side gjort bekendt med at hvis der ikke
er aftalt en leveringstid har sælger 30 dage. Men efter 3 uger havde jeg
end ikke modtaget en ordrebekræftigelse og slet ikke nogen leveringstid.

Så indlægget var fra min side et surt opstød for at få en reaktion i det
forum hvor jeg hele tiden havde spildt min tid - og det fik jeg !

Status er at T.P. i telefonen har bekræftet at købet er hævet og at
DualSim ikke vil returnere pengene. Hvis han ikke "er" DualSim (Jeg fik
ikke fat på hans titel) kan DualSim stadig levere rettidigt indtil på
fredag.

Det er jo næsten for få penge at kaste en advokat på. Men så kan jeg jo
istedet indimellem spilde min tid med at følge op på det her..

Og det er vist kun mig selv, der når jeg udfylder timesedlerne, kan
skelne imellem hvornår jeg har spildt min egen tid eller hvornår jeg
spildt firmaets tid. Så de injuriende udtageler som T.P. kom med vil jeg
ikke kommentere yderligere

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid



Fischer (01-12-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 01-12-03 14:59

> Status er at T.P. i telefonen har bekræftet at købet er
> hævet og at DualSim ikke vil returnere pengene. Hvis
> han ikke "er" DualSim (Jeg fik ikke fat på hans titel)
> kan DualSim stadig levere rettidigt indtil på fredag.

Med det der er kommet frem her og andre steder (f.eks. Mobildebat.dk), så
efterlader det et indtryk af total kaos med hensyn til både levering og
produkternes kvalitet.
Jeg kan ikke forestille mig andet end at Dualsim må være en "virksomhed" i
total opløsning.
At denne T . Pedersen fra Dualsim reagerer som han gør, tegner et billede af
en mand uden ret megen føling med den virkelige verden.

Jeg havde selv nær bestilt varer fra firmaet, men priser mig selvfølgelig
lykkelig over at jeg lige talte til 10 for at se andres oplevelser af
produkterne. Ellers havde jeg nok stået i rækken af folk der enten intet
havde fået eller havde fået 2 ubrugelige DualSim i stedet for en SimDoctor.

Så du har min fulde støtte. Jeg synes ikke du er gået "over stregen", for
den behandling du har fået (eller rettere ikke fået) hos Dualsim, synes jeg
berretiger til at blive ret kontant!

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Hornbech (02-12-2003)
Kommentar
Fra : Hornbech


Dato : 02-12-03 16:46

Jeg mener absolut at du/firmaet bør sætte en advikat på sagen. Dette T.P har
rodet sig ud i der kan jo takseres som bedrageri, og dette kan straffes med
fængsel. Dette tror jeg ikke at T.P er klar over.
Med venlig hilsen
René

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev i en
meddelelse news:bqfeat$jv2$1@sunsite.dk...
> T . Pedersen, DualSim <Tommy@mailme.dk> wrote in
> 3fc478aa$0$154$edfadb0f@dread11.news.tele.dk
> > Du har fået lovet en "Simkort Doctor", den kan du selvfølgelig få,
> > men du må beslutte dig.
>
> Kopi i email til Tommy@mailme.dk - da jeg ikke ved om han fortsat følger
> med her.
>
>
> Men lige for at uddybe sagen. Jeg bestilte stumperne på vegne af min
> arbejdsplads da de skulle anvendes der - og det er også denne der har
> overført pengene. På den vis angår det selvfølgelig også min chef's når
> jeg udtaler mig i denne sag. Han er også vidende om at jeg fortsat
> udtaler mig - men han læser dog ikke korrektur eller godkender det.
>
> Efter at dualsim har modtaget pengene spilder jeg i 3 uger min tid på at
> forsøge at få en ordrebekræftigelse fra dem. De svarer ikke på emails og
> pigerne (som T.P. omtaler dem) kan end ikke se min ordre. De har kun
> kunnet tage imod en besked og love at en vil ringe tilbage. Den første
> der gjorde det var T.P.
>
> Mhs. til usenet så postede jeg det første indlæg om dualsim 3/11 hvor
> jeg spurgte til folks erfaringer med deres produkter. Dengang var der
> ikke nogen der havde erfaringer med det, men de har jo haft et prof.
> reklamebureau på opgaven og det så lovende ud. Vi havde været lige ved
> at købe noget tilsvarende fra england, men det burde jo være nemmere
> herhjemme i andedammen.
>
> Efter at jeg havde bestilt fulgte jeg også op på indlæg på usenet om
> dualsim, da reklamekampagnen havde fået flere nysgerrige til at spørge
> til emnet. Bla den 11, 18 og 19 og så det famøse indlæg fra 25/11
>
> Dette indlæg var vel at gå til grænsen, men jeg mener bestemt ikke at
> jeg skrev noget usandt. Det var bare en fortsættelse på de tidligere
> indlæg. T.P mener dog jeg formulerede mig dårligt og usandt og har
> truet med sagsanlæg.
>
> De oplyser ikke selv deres fax nummer på hjemmesiden så det måtte jeg
> slå op. (Den fax jeg sendte fra er siden blevet "spammet" med reklame
> fra DualSim). Så vidt som jeg forstod på T.P var det heller ikke faxen
> de reagerede på, men fordi potentielle kunder sagde at de havde set
> indlægget. Han brokkede sig ihvertfald gevaldigt over at jeg postede fra
> en ugyldig email addresse (den rigtige står altid "lidt skjult" i
> signaturen) og uden et telefonnummer så han måtte spilde sin tid med at
> finde mig. Mit telefonnummer burde han jo have på 3 lapper papir om at
> ringe tilbage - samt på faxen.
>
> Men selvom køber er et firma gælder store dele af forbrugeraftaleloven
> normalt alligevel hvis ikke andet er aftalt (En bager der køber en pc er
> for eksempel dækket af forbrugeraftaleloven - og det er sælger der skal
> løfte bevisbyrden hvis der er aftalt andet). Dagen før jeg sendte det
> famøse indlæg blev jeg fra anden side gjort bekendt med at hvis der ikke
> er aftalt en leveringstid har sælger 30 dage. Men efter 3 uger havde jeg
> end ikke modtaget en ordrebekræftigelse og slet ikke nogen leveringstid.
>
> Så indlægget var fra min side et surt opstød for at få en reaktion i det
> forum hvor jeg hele tiden havde spildt min tid - og det fik jeg !
>
> Status er at T.P. i telefonen har bekræftet at købet er hævet og at
> DualSim ikke vil returnere pengene. Hvis han ikke "er" DualSim (Jeg fik
> ikke fat på hans titel) kan DualSim stadig levere rettidigt indtil på
> fredag.
>
> Det er jo næsten for få penge at kaste en advokat på. Men så kan jeg jo
> istedet indimellem spilde min tid med at følge op på det her..
>
> Og det er vist kun mig selv, der når jeg udfylder timesedlerne, kan
> skelne imellem hvornår jeg har spildt min egen tid eller hvornår jeg
> spildt firmaets tid. Så de injuriende udtageler som T.P. kom med vil jeg
> ikke kommentere yderligere
>
> --
> Anders dot Majland at jyde dot dk
> email address in header is not valid
>
>



Kasper Hyllested (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Kasper Hyllested


Dato : 26-11-03 15:53

"Brian Larsen" <brian.larsen@post.tele.dk> writes:
>Må nok indse at jeg har smidt pengene ud af vinduet.


Send det med anbefalet post direkte tilbage med påstand om at ophæve
salget. Husk en kopi af brev - og gerne evt. et billede.

Og hvis du ikke får dine penge prompte, så klager du bare... Du har nemlig
ret til at ophæve købet.

Mange hilsner

Kasper Hyllested


Mikkel Erichsen (26-11-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Erichsen


Dato : 26-11-03 17:52

Deprimerende at høre... jeg bestilte en sim doctor og en voice changer
13/11... har intet hørt siden... :(
"Kasper Hyllested" <hyllested@net.dialog.dk> wrote in message
news:fc.0073fb6b05b2b2903b9aca0087208c2b.5b2b2b9@net.dialog.dk...
> "Brian Larsen" <brian.larsen@post.tele.dk> writes:
> >Må nok indse at jeg har smidt pengene ud af vinduet.
>
>
> Send det med anbefalet post direkte tilbage med påstand om at ophæve
> salget. Husk en kopi af brev - og gerne evt. et billede.
>
> Og hvis du ikke får dine penge prompte, så klager du bare... Du har nemlig
> ret til at ophæve købet.
>
> Mange hilsner
>
> Kasper Hyllested
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177508
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408580
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste