SE T610 vs. SE T630
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-11-03 20:55

Hejsa!

Jeg er _meget_ lun på T610... så meget, at jeg er tæt på at købe den lige på
stedet. Meeeen.......... hvad med T630? Er den virkelig værd, at vente på
for at få en TFT skærm istedet for samt en smule mindre volumen?

--
Martin Johansen
Ny på usenet? Se http://www.usenet.dk for en god start!

Fra : Gavtyven

Dato : 24-11-03 22:57

Hvis man kan lide udsenet på den nye model var det jo nok værd at vente
på...
Jeg har selv en T610 og er Monster glad for den.... Og syntes at den nye
T630 ser meget tivoli agtig ud...... min mening.
Men den TFT skærm er jo guldkornet ved den nye T630.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-11-03 23:08

Gavtyven wrote:

> Hvis man kan lide udsenet på den nye model var det jo nok værd at vente
> på...

Jeg elsker udseendet men som med kvinder, så er det ikke det ydre.. .

> Men den TFT skærm er jo guldkornet ved den nye T630.

Er den _så_ meget bedre at det er værd, at betale 1000-2000 ekstra for?

Fra : Benjamin

Dato : 24-11-03 23:22

Martin Johansen [6000] wrote:
> [...]

Jeg håber den har fået forbedret opløsningen på kameraet .. !

/ Benjamin

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-11-03 23:27

Benjamin wrote:

> Jeg håber den har fået forbedret opløsningen på kameraet .. !

Det har den ikke jvnf. data.

Men det interesserer mig så heller ikke. Til billeder har jeg mit digitale
kamera som intet mobil kamera kan overgå (endnu).

Fra : Dr Frank

Dato : 25-11-03 13:39

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> wrote in message news:<3fc285bf$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Det har den ikke jvnf. data.
>
> Men det interesserer mig så heller ikke. Til billeder har jeg mit digitale
> kamera som intet mobil kamera kan overgå (endnu).

Jeg ville vente på T630 eller evt. Z600!! T610 er en ritig fed telefon
som jeg er utrolig glad for. Den bedste jeg nogensinde har haft, og
jeg skifter altså mobil min. 3-4 gange årligt (mobilnørd!!)! MEN.. Den
STN skærm er altså ret dårlig i sollys! Jeg har i dag lige testet en
SE Z600, og den har en TFD skærm, som er en videreudvikling af TFT
skærmen, som jo bruger ret meget strøm!
Den skærm står bare SUPER skarpt, også i sollys!! Z600 og T630 har
godt nok samme indmad som T610, men jeg ville stadig købe en af de to
andre!!
Og jeg vil give Martin ret i at man ikke skal købe en T610/T630/Z600
for at tage billeder...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-11-03 15:19

Dr Frank wrote:

> Jeg ville vente på T630 eller evt. Z600!! T610 er en ritig fed telefon

Z600 er udelukket pga klappen Af egne erfaring går der ikke lang tid
før en sådan klap får mit pis i kog

> [...]
> STN skærm er altså ret dårlig i sollys! Jeg har i dag lige testet en
> SE Z600, og den har en TFD skærm, som er en videreudvikling af TFT

Derpå går min tanke også... at TFT bruger mere strøm end STN skærmen. Jeg
vægter lang standby tid _meget_ højt.

Og allerede her er der noget som ikke hænger sammen. Den opgivne standby er
den samme, men hvordan hænger det sammen, når batt. er det samme 750mAh
Lithium Pylomer (?) og de har forskellig skærm?

> Den skærm står bare SUPER skarpt, også i sollys!! Z600 og T630 har
> godt nok samme indmad som T610, men jeg ville stadig købe en af de to
> andre!!

Er T610 _så_ slem i sollys evt. sammenlignet med Nokia og andre telefoner i
samme prisleje?

> Og jeg vil give Martin ret i at man ikke skal købe en T610/T630/Z600
> for at tage billeder...

Præcis :)

Fra : mullerman

Dato : 25-11-03 22:39

> Er T610 _så_ slem i sollys evt. sammenlignet med Nokia og andre telefoner
> samme prisleje?

ja, jeg har ´t610'eren og den er super, dog eneste minus er skærmen. det er
næsten umuligt at se noget på den i skarpt lys, og helt umuligt sollys. men
ellers er der intet dårligt at sige om mobilen.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-11-03 22:44

mullerman wrote:

> ja, jeg har ´t610'eren og den er super, dog eneste minus er skærmen. det
> er næsten umuligt at se noget på den i skarpt lys, og helt umuligt sollys.
> men ellers er der intet dårligt at sige om mobilen.

Hmmm.. hmmm... ja der fik I mig sq til, at tænke en ekstra gang. Må hellere
finde en forhandler og se din "live".

Fra : Peter G C

Dato : 25-11-03 23:05

"Martin Johansen [6000]" <ares@c.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Hmmm.. hmmm... ja der fik I mig sq til, at tænke en ekstra gang. Må
hellere
> finde en forhandler og se din "live".

Lad os lige høre hvad du mener når du har set telefonen hos en forhandler.

/Peter

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-11-03 08:40

Peter G C wrote:

> Lad os lige høre hvad du mener når du har set telefonen hos en forhandler.

Deal

Fra : Tue Holm Pedersen

Dato : 26-11-03 15:03

Den bliver mere plastic i designet, og bliver mere poppet Skærmen er kun en
mindre forbedring, og du skal tænke på at den nok starter på 3500kr, hvor
T610 nok falder til ca. 1000kr. Og T610 er mere stilfuld i designet.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-11-03 18:02

Tue Holm Pedersen wrote:

> Den bliver mere plastic i designet, og bliver mere poppet Skærmen er kun
> en mindre forbedring, og du skal tænke på at den nok starter på 3500kr,
> hvor T610 nok falder til ca. 1000kr. Og T610 er mere stilfuld i designet.

Det er også det.. T610 er billig for tiden og stiger nok ikke hvor T630 nok
starter på de 3-4 kilo som du siger. Og det vil jeg _ikke_ give for et
stykke kommunikations-værkstøj for at kalde en mobil noget pænt...