/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Dårlig service fra telmore DEL 2
Fra : Mcisten


Dato : 24-11-03 10:18

Ja hej igen i gruppen.

Efter jeg i fredags har klaget både til Telmore og Teleservice, fik jeg en
opringning først fra Teleservice om at jeg kunne hente et brev hos dem, som
jeg skal aflevere til Telmore og så få en ny telefon.

Lidt efter ringede Telmore og sagde de havde telefonen klar mandag.

Endelig er sagen gået på plads tænkte jeg naivt !

Jeg hentede brevet i lørdags og ringer så idag til Telmore for at få af vide
om jeg kan hente telefonen i eftermiddag.

Jeg får så den besked fra deres kunde service at de ikke udleverer telefoner
og at jeg skal have den hos Teleservice.

Nu står jeg i den situation at Temore siger jeg skal hente telefonen hos
Teleservice og Teleservice siger jeg skal hente den hos Telmore !

Hvad de gang i ?????
Er der andre der har haft så meget bøvl med en simpel reklamation ?

Mvh
Mcisten



 
 
Hornbech (24-11-2003)
Kommentar
Fra : Hornbech


Dato : 24-11-03 11:42

Hej
Du skal bare få Teleservice til at tage kontakt til Telmore for at få sagen
på plads, det er jo mellem disse to parter problemet opstår og det skal ikke
være dig som skal stå som mellemhandler mellem disse.
Skriv endelig tilbage hvis du har spørgsmål.
fjern 123 i min mailadresse.

Med venlig hilsen
René Hornbech Jensen
Multimediedesigner
rene@123hornbech.com

"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> skrev i en meddelelse
news:3fc1cd38$0$132$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ja hej igen i gruppen.
>
> Efter jeg i fredags har klaget både til Telmore og Teleservice, fik jeg en
> opringning først fra Teleservice om at jeg kunne hente et brev hos dem,
som
> jeg skal aflevere til Telmore og så få en ny telefon.
>
> Lidt efter ringede Telmore og sagde de havde telefonen klar mandag.
>
> Endelig er sagen gået på plads tænkte jeg naivt !
>
> Jeg hentede brevet i lørdags og ringer så idag til Telmore for at få af
vide
> om jeg kan hente telefonen i eftermiddag.
>
> Jeg får så den besked fra deres kunde service at de ikke udleverer
telefoner
> og at jeg skal have den hos Teleservice.
>
> Nu står jeg i den situation at Temore siger jeg skal hente telefonen hos
> Teleservice og Teleservice siger jeg skal hente den hos Telmore !
>
> Hvad de gang i ?????
> Er der andre der har haft så meget bøvl med en simpel reklamation ?
>
> Mvh
> Mcisten
>
>



Nic (24-11-2003)
Kommentar
Fra : Nic


Dato : 24-11-03 15:15

> Jeg får så den besked fra deres kunde service at de ikke udleverer telefoner
> og at jeg skal have den hos Teleservice.
>
> Nu står jeg i den situation at Temore siger jeg skal hente telefonen hos
> Teleservice og Teleservice siger jeg skal hente den hos Telmore !
>
> Hvad de gang i ?????
> Er der andre der har haft så meget bøvl med en simpel reklamation ?

Også i den grad. Med et bluetooth headset - indsendt 3 gange nu - jeg venter stadig på at få en der fungerer, og de vil
IKKe annullere handlen.



Hornbech (24-11-2003)
Kommentar
Fra : Hornbech


Dato : 24-11-03 16:28

Ifølge købeloven har forretningen ret til at forsøge at rette/repparere
fejlen. Men i dit tilfælde så har du i følge købeloven ret til at få en ny
vare elle ophæve handlen.

Med venlig hilsen
René Hornbech Jensen
"Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:%nowb.44851$jf4.2334747@news000.worldonline.dk...
> > Jeg får så den besked fra deres kunde service at de ikke udleverer
telefoner
> > og at jeg skal have den hos Teleservice.
> >
> > Nu står jeg i den situation at Temore siger jeg skal hente telefonen hos
> > Teleservice og Teleservice siger jeg skal hente den hos Telmore !
> >
> > Hvad de gang i ?????
> > Er der andre der har haft så meget bøvl med en simpel reklamation ?
>
> Også i den grad. Med et bluetooth headset - indsendt 3 gange nu - jeg
venter stadig på at få en der fungerer, og de vil
> IKKe annullere handlen.
>
>



Mcisten (25-11-2003)
Kommentar
Fra : Mcisten


Dato : 25-11-03 08:47

Hej Rene

De har erkendt at telefonen ikke kan laves allerede for fjorten dage siden,
og har lovet mig en ny. (det tog en helvedes tid)

Problemet ligger nu I at ingen af dem, hverken telmore eller servicecentret
vil give mig den nye telefon, de skyder begge på hinanden.

Men da det er Telmore jeg har købt den hos, så er det hos dem ansvaret
ligger.

Jeg har givet dem en uge, ellers rýger den i forbrugerklagenævnet.

Mvh MCisten


"Hornbech" <rhornbech@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:3fc22371$0$17603$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Ifølge købeloven har forretningen ret til at forsøge at rette/repparere
> fejlen. Men i dit tilfælde så har du i følge købeloven ret til at få en ny
> vare elle ophæve handlen.
>
> Med venlig hilsen
> René Hornbech Jensen
> "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:%nowb.44851$jf4.2334747@news000.worldonline.dk...
> > > Jeg får så den besked fra deres kunde service at de ikke udleverer
> telefoner
> > > og at jeg skal have den hos Teleservice.
> > >
> > > Nu står jeg i den situation at Temore siger jeg skal hente telefonen
hos
> > > Teleservice og Teleservice siger jeg skal hente den hos Telmore !
> > >
> > > Hvad de gang i ?????
> > > Er der andre der har haft så meget bøvl med en simpel reklamation ?
> >
> > Også i den grad. Med et bluetooth headset - indsendt 3 gange nu - jeg
> venter stadig på at få en der fungerer, og de vil
> > IKKe annullere handlen.
> >
> >
>
>



Michael Kjærsgård (27-11-2003)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 27-11-03 14:34

> Jeg har givet dem en uge, ellers rýger den i forbrugerklagenævnet.

Den shopansvarlige skulle have kontaktet dig..?


--
Michael


Fischer (25-11-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 25-11-03 16:18

Det gamle ordsprog siger jo: "Skomager bliv ved din læst"
Bare fordi man er god mobiltelefoni-udbyder, er man åbenbart ikke automatisk
en god telefon-butik.

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Mcisten (27-11-2003)
Kommentar
Fra : Mcisten


Dato : 27-11-03 09:36

Nu er sagen måske afsluttet.

Talte med Telmore som nu har lovet at sætte pengene for telefonen ind på min
bankkonto.

Så nu må jeg lige vente og se om pengene kommer, men så skulle sagen være
afsluttet.

Jeg køber nok min nye telefon et andet sted ;-(

Mvh Mcisten



Michael Kjærsgård (27-11-2003)
Kommentar
Fra : Michael Kjærsgård


Dato : 27-11-03 14:37

> Det gamle ordsprog siger jo: "Skomager bliv ved din læst"
> Bare fordi man er god mobiltelefoni-udbyder, er man åbenbart ikke automatisk
> en god telefon-butik.

Ingen er vel 100% fejlfri..?


--
Michael


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408869
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste