s55 sim hukommelse versus phone hukommelse
Fra : Henning Dalgaard

Dato : 22-11-03 17:33

Jeg har alle mine numre gemt i SIMkortet, og jeg vil gerne fortsat kun have
dem her i ink. sms'er, for at spare på phonememory. Hvordan gør jeg dette?

Fra : Jan

Dato : 22-11-03 22:11

"Henning Dalgaard" <dalle@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har alle mine numre gemt i SIMkortet, og jeg vil gerne fortsat kun
have
> dem her i ink. sms'er, for at spare på phonememory. Hvordan gør jeg dette?

Du vælger telefonbogen som standard

vh
Jan

Fra : Henning Dalgaard

Dato : 23-11-03 17:02

> Du vælger telefonbogen som standard

og hvordan gøres dette?

Fra : Henning Dalgaard

Dato : 23-11-03 17:23

har fundet ud af det, men gælder det også for SMS?

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-03 23:43

> har fundet ud af det, men gælder det også for SMS?

Bemærk:

At når du bruger adresebogen i telefonen kan du gemme,

fornavn, efternavn, telefon nr. mobil nr. fax nr, e-mail, adresse og meget
mere

men på simkortet kan du kun gemme Navn, telefonnummer og gruppe