N6600+xp-bt+pc-suite hjælp!!!!!!
Fra : K.Rasmussen

Dato : 22-11-03 15:29

Hej jeg har problemer med at få disse ting til at virke sammen!! jeg kan
sagtens få pc til at tale sammen med tlf. samt flytte billeder over i pc`en
men ikke sammen med pc-suite, jeg tror det er mine porte jeg har problemer
med, men kan ikke gennemskue det.
jeg kører xp, trust bluetooth adapter.

på forhånd tak for hjælpen

Klaus

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 22-11-03 20:00

"K.Rasmussen" <hr.klaus@rasmussen.mail.dk> wrote in

> [...]
> billeder over i pc`en men ikke sammen med pc-suite, jeg tror det
> er mine porte jeg har problemer med, men kan ikke gennemskue det.

Prøv at trykke på mrouter i din tray, det ligner 2 stik der er skilt
ad, højre klik og vælg slut til en bluetooht-enhed, så burde det virke.
Det virker ihvertifald her.

Fra : K.Rasmussen

Dato : 22-11-03 20:50

Det hjalp ikke, men jeg kommer slet ikke ind i pc.suiten, hvor man skal
skrive et navn, der kommer ikke nogen ikoner frem når jeg åbner det. jeg
tror det er noget med at den skal bruge nogle virtuelle comporte!!!

Fra : Kenneth Rugaard

Dato : 22-11-03 21:11

> [...]
> skal skrive et navn, der kommer ikke nogen ikoner frem når jeg
> åbner det. jeg tror det er noget med at den skal bruge nogle

Hvad med egenskaber samme sted, der skal være flueben i BT

Fra : K.Rasmussen

Dato : 22-11-03 23:52

Det hjalp desværre heller ikke, der er sat flueben i dem alle, og de skriver
alle ikke forbundet.
ellers tak for hurtigt svar.

Klaus

Fra : K.Rasmussen

Dato : 23-11-03 10:58

Jeg har fået det til at virke, men jeg ved ikke hvordan.!!!!

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 24-11-03 11:26

Lidt trælst at du ikke ved hvordan du fik det til at virke, for jeg har
samme opsætning som dig, og har nu prøvet i 3 dage og kan simpelthen ikke få
den skide virtuelle bluetooth port til at makke ret.

Men tillykke med det, hehe.

bo

Fra : L@rs

Dato : 25-11-03 21:40

Ok, lyder underligt !!!

Jeg har samme problem...
Jeg bruger en Sitecom blue tooth til USB porten.

Jeg har ringet til Nokias support. Han fortalte, at det var prodekollerne
der var noget i vejen med. Og at BT 1.1 var mange ting...

Men hvis det er resultatet, at jeg skal ud at købe en ny
BT og du skriver, at du har succes med din fra thrust

Ved du hvor jeg kan købe sådan en fra Thrust.

Håber du kan hjælpe mig

Lars