Siemens S55
Fra : Kristian Witt

Dato : 21-11-03 14:57

Ohøj Gruppe

Jeg har en S55 som jeg egentlig gerne vil have en ny ringetone til. jeg har
læst lidt i gruppen og fundet den side med gratis ringetoner, som jeg så har
hentet ned på min comp, men hvordan er det så lige at jeg får dem over på
min tlf?

Håber i kan hjælpe mig. Jeg har ikke kabel til telefonen, men det kan jeg
vel blive nødt til at købe, hvis der ikke er nogle gode forslag...

Takker

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 15:43

"Kristian Witt" <wwwitt@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
har
> hentet ned på min comp, men hvordan er det så lige at jeg får dem over på

Hejsa!

Hvis du har Irda på din PC kan du overføre på den måde!
Aktiver Irda i telefonen og hold den op foran Irda porten på din PC.
Højeklik på filen/ringetonen og vælg at overføre den via infrarød!

Du kan også uploade den på nettet på www.eaid.dk via deres E-uploader under
mobil!
Så kan ringetonen hentes via wap!

Helmut Lotti