Nogen der har fået blåtand seriel comport ~
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 21-11-03 13:59

Hej

Jeg har en nokia 6600 og vil gerne bruge nokia pc suite. Derfor skal jeg
have bluethooth seriel com port til at virke. Jeg har nu prøvet på 2
forskellige xp maskiner, uden held. Hver gang så får jeg at vide at media is
not supportet, og så kommer jeg ikke videre. Har prøvet på samtlige
tilgængelige porte. 4-5-6-8-10-11-12-13-14

Hjælp søges.

Bo

Fra : Jørgen

Dato : 21-11-03 21:04

Yup... men kan ikke huske hvordan, det er noget med at du skal ind, i extern
services og se hvilken port den kører på (den skal være sat til 2 porte) og
de 2 skal du havde sat flueben ved også møller det maks