/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
skift selskab?
Fra : Maria


Dato : 21-11-03 09:29

Jeg har smarttalk, om det er godt eller skidt ved jeg ikke.
Men på et tidspunkt kunne man via smarttalk se hvad man havde brugt sine
penge på, sendt sms til eller ringet til. Men det kan jeg ikke se mere,
nogen der ved om de har slettet det eller ej?
Forresten har jeg også skiftet mit andet nummer fra TDC taletid til
smarttalk, og men tror med mit behov at sonofon selvhenter, vil være bedre.
Jeg modtog en mail fra smarttalk d. 31/10-03.
I mailen stod:
Du har ønsket, at få følgende telefonnummer xxxxxxxx overført til smarttalk
– og dette vil ske indenfor 1 uge. Du skal være opmærksom på, at der
herefter kan gå op til 40 dage inden dit nummer er flyttet til smarttalk,
idet du har en opsigelsesperiode hos dit tidligere teleselskab.
Nu har jeg fortrudt og tror hellere jeg vil have det til Sonofon
selvhenter, hvad gør jeg?

--
mvh.
Maria

 
 
Hornbech (21-11-2003)
Kommentar
Fra : Hornbech


Dato : 21-11-03 11:37

Hej Maria.

Jeg kan absolut ikke anbefale Sonofons Selvhenter, de har så mange problemer
med selvhenter at det er nemmest at fortelle hvornår det kører optimalt.
Sonofon kører med 2 systemer. 1 deres abonnement kunder og 2 deres
Selvhenterkunder, og deres "normale" kunder har ingen problemer mens
selvhenterkunder har problemer. dette gælder både for deres net, betaling og
deres hjemmeside. Derudover stopper de den 31/12 med at dele bonus SMSer ud
når man tanker via mobilen.
Tag CBB eller Telmore.
Med venlig hilsen
René
"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
newsryza7cgrv45exk@news.tele.dk...
> Jeg har smarttalk, om det er godt eller skidt ved jeg ikke.
> Men på et tidspunkt kunne man via smarttalk se hvad man havde brugt sine
> penge på, sendt sms til eller ringet til. Men det kan jeg ikke se mere,
> nogen der ved om de har slettet det eller ej?
> Forresten har jeg også skiftet mit andet nummer fra TDC taletid til
> smarttalk, og men tror med mit behov at sonofon selvhenter, vil være
bedre.
> Jeg modtog en mail fra smarttalk d. 31/10-03.
> I mailen stod:
> Du har ønsket, at få følgende telefonnummer xxxxxxxx overført til
smarttalk
> - og dette vil ske indenfor 1 uge. Du skal være opmærksom på, at der
> herefter kan gå op til 40 dage inden dit nummer er flyttet til smarttalk,
> idet du har en opsigelsesperiode hos dit tidligere teleselskab.
> Nu har jeg fortrudt og tror hellere jeg vil have det til Sonofon
> selvhenter, hvad gør jeg?
>
> --
> mvh.
> Maria



Fischer (21-11-2003)
Kommentar
Fra : Fischer


Dato : 21-11-03 11:55

> Forresten har jeg også skiftet mit andet nummer fra TDC
> taletid til smarttalk, og men tror med mit behov at sonofon
> selvhenter, vil være bedre.
> Jeg modtog en mail fra smarttalk d. 31/10-03.
> I mailen stod:
> Du har ønsket, at få følgende telefonnummer xxxxxxxx overført
> til smarttalk - og dette vil ske indenfor 1 uge. Du skal være
> opmærksom på, at der herefter kan gå op til 40 dage inden
> dit nummer er flyttet til smarttalk, idet du har en opsigelsesperiode
> hos dit tidligere teleselskab. Nu har jeg fortrudt og tror hellere
> jeg vil have det til Sonofon selvhenter, hvad gør jeg?

Muligvis kan du nå at fortryde, men jeg ville ikke tage chancen. Der er nok
en risiko for at der går kludder i systemerne.
Derfor ville jeg gennemføre flytningen til Smarttalk - og når du var kørende
dér, flytte nummeret til Selvhenter (eller et andet sted).

*Fischer
OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177557
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408870
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste