Hej Maria.
Jeg kan absolut ikke anbefale Sonofons Selvhenter, de har så mange problemer
med selvhenter at det er nemmest at fortelle hvornår det kører optimalt.
Sonofon kører med 2 systemer. 1 deres abonnement kunder og 2 deres
Selvhenterkunder, og deres "normale" kunder har ingen problemer mens
selvhenterkunder har problemer. dette gælder både for deres net, betaling og
deres hjemmeside. Derudover stopper de den 31/12 med at dele bonus SMSer ud
når man tanker via mobilen.
Tag CBB eller Telmore.
Med venlig hilsen
René
"Maria" <sletmaria@sletfjong.dk> skrev i en meddelelse
news
ryza7cgrv45exk@news.tele.dk...
> Jeg har smarttalk, om det er godt eller skidt ved jeg ikke.
> Men på et tidspunkt kunne man via smarttalk se hvad man havde brugt sine
> penge på, sendt sms til eller ringet til. Men det kan jeg ikke se mere,
> nogen der ved om de har slettet det eller ej?
> Forresten har jeg også skiftet mit andet nummer fra TDC taletid til
> smarttalk, og men tror med mit behov at sonofon selvhenter, vil være
bedre.
> Jeg modtog en mail fra smarttalk d. 31/10-03.
> I mailen stod:
> Du har ønsket, at få følgende telefonnummer xxxxxxxx overført til
smarttalk
> - og dette vil ske indenfor 1 uge. Du skal være opmærksom på, at der
> herefter kan gå op til 40 dage inden dit nummer er flyttet til smarttalk,
> idet du har en opsigelsesperiode hos dit tidligere teleselskab.
> Nu har jeg fortrudt og tror hellere jeg vil have det til Sonofon
> selvhenter, hvad gør jeg?
>
> --
> mvh.
> Maria