Fjerne CBB Mobil logo
Fra : Lars ZT Jørgensen

Dato : 21-11-03 00:18

Hvordan fjerner man "CBB Mobil" fra min pæne Alcatel OT735 farveskærm??

Har prøvet blank operator logo'er, men det virker vidst kun til Nokia!

Er der andre løsninger??

På forhånd tak

Lars

Fra : Bent F.

Dato : 21-11-03 00:27

Hvis du wapper ind her kommer det blanke logo direkte

http://www.victorynet.de/wap/logos/blank.cod
Bent.

Fra : Lars ZT Jørgensen

Dato : 21-11-03 00:43

Det virker ikke, får en HTTP-fejl 406 ???

Lars.

Fra : Bent F.

Dato : 22-11-03 00:30

> Det virker ikke, får en HTTP-fejl 406 ???

Så må der være noget galt med din GPRS-opsætning
Kan du komme ind på din startside ? (Sonofon, Orange eller hvad du nu har)

Fra : Benjamin

Dato : 22-11-03 09:37

Lars ZT Jørgensen wrote:
> [...]

Man skifter selskab

Sorry .. kunne ikke lade være!

--

/ Benjamin

Fra : Lars ZT Jørgensen

Dato : 22-11-03 10:56

<< Man skifter selskab >>
Sjov fyr. hehe

Nej min gprs virker fint, kan accesse alt uden problemer??
Så det er ikke det!
Der må da være en løsning?

Fra : Bent F.

Dato : 23-11-03 01:44

Jeg ved ikke om Victorynet er stoppet med tjenesten siden jeg var på.
Det var nok i September.
For sjov skyld kan du prøve at gi mig dit telefonnummer, så sender jeg
mit blanke operatørlogo pr. MMS
Når du så har trykket GEM, kan du slå det til og fra efter behag.
Bent