Måske lidt OT - Hvordan konverterer I lydf~
Fra : GRISEN

Dato : 20-11-03 23:00

Findes der ikke et eller andet lille tool der kan konvertere mellem lydformater - uden at koste en formue?
Jeg har pt. brug for at konvertere 2 stk. .mmf filer og 1 stk .mp3 fil til .mid
Kald mig bare nærig, men det vil jeg altså ikke ofre 250-300 kr på.

Hvem har et link eller noget ???

Jeg skal bruge filerne til min Ericsson T300/T310....

Pft.
Jan

Fra : Hornbech

Dato : 20-11-03 23:22

Nej du kan ikke konvertere en mp3 fil til midi det er 2 meget forskellige
formater

Med venlig hilsen
René

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 21-11-03 08:32

Hornbech wrote:
> Nej du kan ikke konvertere en mp3 fil til midi det er 2 meget
> forskellige formater

Man kan læse mere om problematikken og de få muligheder, der er, på:
http://members.aol.com/midipapa/midi_faq.htm

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>