Info om Sony Ericsson tilbehør....
Fra : GRISEN

Dato : 20-11-03 18:09

Hvilken forskel er der på USB Cable DCU-10 og USB Cable DCU-11 ???

Er der nogen reel forskel på MCA-25 og MCA-30 (bortset fra skydeklappen)
Iflg. www.sonyericsson.dk har de begge dynamisk billedhukommelse og kan tage billeder med 16 mill. farver i 640x480.
MCA-25 har digital zoom, men det mener jeg er rimelig værdiløst.
Andre forskelle?

Hvad menes med dynamisk billedhukommelse ???

*
Jan

Fra : JMo.

Dato : 20-11-03 18:24

GRISEN <fjern_grisen@grisen.org> wrote in

> Hvilken forskel er der på USB Cable DCU-10 og USB Cable DCU-11 ???

11'eren erstatter 10'eren, der ikke længere produceres. Jeg kan ikke huske
om det blot skyldes leverandør-skift, eller om der er forskel i de
understøttede modeller.

> [...]
> billedhukommelse og kan tage billeder med 16 mill. farver i 640x480.
> MCA-25 har digital zoom, men det mener jeg er rimelig værdiløst.

Prisen er den væsentligste forskel. MCA-30 er blevet noget billigere.
(MCA-30 har svjh. også digital zoom)

> Hvad menes med dynamisk billedhukommelse ???

Øhmm.. Pas.. Måske noget med at det ikke er et fast antal billeder der kan
være i den, men at det afhænger af om man bruger "høj" eller lav opløsning.

Fra : GRISEN

Dato : 20-11-03 20:26

On Thu, 20 Nov 2003 17:23:43 +0000 (UTC), "JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> wrote:

>11'eren erstatter 10'eren, der ikke længere produceres. Jeg kan ikke huske
>om det blot skyldes leverandør-skift, eller om der er forskel i de
>understøttede modeller.

Ok, tak for info... hvordan med hastigheden i forhold til IR ???

*
Jan