"Mcisten" <mcisten@fjerndettesenat.dk> wrote in message news:<3fbcbd36$0$199$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Hidtil har jeg været tilfreds med Telmore, men nu her hvor jeg har min
> første reklamation går det åbenbart helt galt.
>
> Jeg købte en Samsung C100 hos dem , da de havde tilbuddet med telefon og +
> abbonnement.
>
> Jeg fik , flinkt nok, 200 kr. igen da de så sløjfede +abbonnemnetet.
>
> Min telefon gik så i stykker kort efter (den begyndte at blive så varm så
> man ikke kunne holde den og gik så død).
>
> Jeg fik så af telmore af vide jeg skulle aflevere den til reperation på
> hovedbanegården , hvilket jeg gjorde.
>
> Efter at have rykket nogle gange fik jeg så af vide at telefonen var færdig
> og at jeg skulle aflevere resten af emballagen til dem. De ville så sende
> den til samsung der ville sende en check, som jeg skulle sende til telmore
> og få en ny telefon.
>
> Jeg tog så ind og afleverede emballage, manual osv.
>
> da jeg ikke hørte noget rykkede jeg igen, men nu påstod de, at de ikke havde
> fået emballagen. (Jeg afleverede den personligt derinde).
>
> Jeg har så kontaktet telmore for at høre hvad jeg skal gøre, og pludselig
> påstår telmore jeg ikke har købt telefonen hos dem.
>
> Hvor svært kan det være for dem at se på min konto at jeg har købt telefonen
> det ?
>
> Nu skal jeg så til at faxe regningen derind.
>
> Hvis jeg havde vidst det var så besværligt at købe en billig telefon hos
> telmore, så havde jeg nok givet lidt mere i en almindelig butik.
>
> Hvad sker der lige for Telmore ? Hvor er den gamle gode service ?
> Er de blevet for store ?
>
> Med venlig hilsen
> Mcisten der kun har haft glæde af sin Telmore telefon i fjorten dage.
>
> Ps. nu må jeg se hvad de siger til faxen, ellers ryger sagen til
> forbrugerombudsmanden. Der er flere klare overtrædelser af
> reklamationsretten ! F.eks.den med at forlange selv emballagen retur.
>
> Se f.eks.
www.net-tjek.dk
Hej Mcisten
Har prøvet at kontakte dig på din mail men den virker ikke, kan du
ikke sende en mail til os på shopmore@telmore med dit faktura nummer
så vi kan få løst sagen.
Hilsen
Michael