N6600, memory og bluetooth
Fra : ODB

Dato : 20-11-03 08:57

To spørgsmål, ja eller tre!

Kan man gå på internetted via Bluetooth altså så man er fri for at bruge
GPRS?

Og hvilken memory chip/kort er det man skal bruge til N6600, er det en MMC
?

Og et til, er det en god menu, jeg tænker på kalenderen, kan den bruges til
noget ?

ODB

Fra : ODB

Dato : 20-11-03 09:00

> Og hvilken memory chip/kort er det man skal bruge til N6600, er det en
> MMC ?

Det har jeg fået svar på højere oppe i gruppen så er der bare de to andre
spørgsmål.

ODB

Fra : dj

Dato : 20-11-03 12:26

> Kan man gå på internetted via Bluetooth altså så man er fri for at bruge
> GPRS?

det kan du sikkert godt, men det kræver at du har en bluetooth forbindelse
indenfor 10 meter hele tiden....!

/dj

Fra : ODB

Dato : 20-11-03 20:55

"dj" <test@test.dk> wrote in

> det kan du sikkert godt, men det kræver at du har en bluetooth
> forbindelse indenfor 10 meter hele tiden....!
>
> /dj

Ja selvfølgeligt, men så er det muligt ? de 10 meter er vel også bestemt af
hvilken usbBluetooth fatter man bruger hvor langt den kan rakke ?

ODB

Fra : dj

Dato : 21-11-03 15:28

> Ja selvfølgeligt, men så er det muligt ? de 10 meter er vel også bestemt
af
> hvilken usbBluetooth fatter man bruger hvor langt den kan rakke ?

Ja muligt, det skulle jeg mene uden at kende yderligere til
nokia-modellen....og ja, men normalt er rækkev. på ca. 10 meter, med mindre
du får noget forstærkning på....så kan du komme op på omkring 100m.

/Frank