Q:Bluetooth headset fra Se HBH-60 og ATA B~
Fra : Mr Cool

Dato : 19-11-03 17:40

jeg har et ??? ang sup.er der stor forskel på disse her headset.den ene er
fra sony ericsson og den anden fra ATA
sonyes koster ca 1200,- og den anden ca 350,- så der burde være en
foreskel???.men det kan også være pga af mærket.
nogen der har prøvet den ene frem for den anden.på forehånd tak

M.vh
Hoffer

Fra : JMo.

Dato : 19-11-03 22:47

http://www.mobile-review.com/review/bt3-en.shtml

Fra : Mr Cool

Dato : 20-11-03 00:02

"JMo." <ns_sf012@mohr.cx.invalid> skrev i en meddelelse
> "Mr Cool" <hoffer-er@fjernmigcool.dk> wrote in

> http://www.mobile-review.com/review/bt3-en.shtml

mange tak for info,fed side forøvrigt.men nu er jeg da ikke i tvivl længere.
mange tak for hjælpen.HBH-60 fra Se er åbenbart den bedste på market lige
nu.

m.v.h
Hoffer

Fra : JMo.

Dato : 20-11-03 17:41

> [...]
>
> mange tak for info,fed side forøvrigt.men nu er jeg da ikke i tvivl
> længere. mange tak for hjælpen.HBH-60 fra Se er åbenbart den bedste på

Af de to ja - men jeg ville nu nok vente på at HBH-65 kan leveres igen
(medio december), eller kigge lidt på Nextlinks BlueSpoon (www.nextlink.to)