t68i og XTNDConnect PC
Fra : Jesper E

Dato : 19-11-03 16:59

Hej Gruppe,

Jeg synkroniserer min T68i og min Outlook med XTNDConnect PC (gratis
udgaven). Under installationen af programmet, reklameres der med en udgave
man kan købe og downloade. Er der nogen der ved hvad forskellen er på de 2
udgaver?

Findes der andre programmer man synkronisere en T68i og Outlook med?

- Jesper

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 19-11-03 19:33

"Jesper E" <je@no_spam_cool.dk> skrev....

> Er der nogen der ved hvad forskellen er på de 2
> udgaver?

Ericsson versionen kan kun sync'e mellem Ericsson mobiler og Outlook.

Den fulde version kan nærmest frit sync'e mellem PC'ere, bærebare,
PDA'ere og understøtter flere programmer som f.eks. Lotus Notes og
Act!.

Og så kan den vist også sync'e read/unread på emails. Åh, og den fås
på dansk ;)

--
Kent Oldhøj