N6600 og e-mail
Fra : L@rs

Dato : 18-11-03 22:13

Har lige købt en N6600

Jeg har Telmore (TDC)

Jeg vil gerne kunne sende e-mail fra telefonen.
Men jeg kender ikke adressen på "udgående" server.

TDC må have en udgående server der bruges til dette ???
Er der nogen der kender adressen ???

Jeg har heller ikke haft held med at få forbindelse til min
mailbox hos Tiscali via GPRS (fik opsætningen fra TDC)

Er der nogen der kan hjælpe ???

Lars

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 18-11-03 22:29

smtp.mail.dk

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : Fischer

Dato : 18-11-03 22:31

> Jeg har Telmore (TDC)
> Jeg vil gerne kunne sende e-mail fra telefonen.
> Men jeg kender ikke adressen på "udgående"
> server.

smtp.mail.dk

> Jeg har heller ikke haft held med at få forbindelse til min
> mailbox hos Tiscali via GPRS (fik opsætningen fra TDC)

Du kan ikke bruge samme GPRS-opsætning som du bruger til Wap.

Du skal lave en ny GPRS forbindelse, hvor APN= internet
Tomt brugernavn og password.

*Fischer

Fra : L@rs

Dato : 18-11-03 23:10

Hvor og hvad er lige det der APN ????

Lars

Fra : L@rs

Dato : 18-11-03 23:35

Ok, Jeg fandt ud af det alligevel. Tak for hjælpen.... MEN

Jeg kan så godt sende e-mail ved den opsætning.
Men den er helt død når jeg vil checke min mailkonto hos Tiscali ????

Bruger mit login og password som på min computer
og bruger deres mail.tiscali.dk for indgående post
???????????????????????????????????????????

Lars

Fra : Fischer

Dato : 19-11-03 06:18

> [...]
>
> Bruger mit login og password som på min computer
> og bruger deres mail.tiscali.dk for indgående post

Det lyder rigtigt nok. Du skal bruge samme POP3-server, konto og password
som på din PC. Husk evt. at checke forskel på store og små bogstaver.

Ellers kan jeg ikke se hvad der skulle gå galt.

*Fischer